• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Krenpigare var ett nytt ord - KNEPIGARE
    ska det stå.

Är nog läggdags här tror jag...

Förresten Sweet, det är väl jättebra om hormonerna har fått lite fart på kroppen!! Tänk vad bra det kommer gå efter operationen! I augusti - då jäklar ska vi få till det!

• sweetstreet

September!

Japp!! Visst ska det gå vägen för oss!!! :) :)

Just nu känner jag mig mest lite "uttråkad" av att inte ens kunna försöka. Så jag tycker det ska bli skönt när op är gjord så man åtminstone får börja tvångssexa igen!!!! :D :D :D

Hoppas självklart på att det ska ta någongång i sommar också.
    Men visst, även jag inser ju att det fortfarande kan ta tid innan det kanske blir något. Men men vad göra? Man får helt enkelt försöka fokusera på annat som är bra i livet. Och itne ge upp.

• sweetstreet

September,
    jag mindes inte att du hade ett tidigt MF i höstas. Minns Moppys men inte ditt.

Måste ändå kännas bra att ni också är igång med koller och tester ändå. Det är som du säger aldrig fel att få mer info. Hoppas verkligen att det där med x är ovanligt och att det inte drabbar er igen.

När är det du ska göra kontraströntgen?

• Lapinette

Tack för förklaringen September. Svårt att hänga med i allt som händer här och förstår om ni vill kolla er. Det tar i alla fall för er men sen har det varit något som har stört processen.

Sweet - gjorde du en Lappis...hi,hi! Förklarade för maken vilken uppfattning du/ni har fått av mig inne i tråden. Han tycker nog att det är lite skrämmande att ni känner mig så väl.

• Lapinette

Man väljer sin blivande - inte sina föräldrar. Så välj din blivande med omsorg, brukade min mamma säga.

• sweetstreet

Lappis!
    En mycket klok mamma!!! :)

• Lapinette

Muggles - ville också ha en fyra. Ett rum som arbetsrum/gästrum för svärmor och ett till en blivande bebis. Nu blev det istället en stor trea i stan, inte barnvänligt alls men attans vad jag trivs. Just nu har jag svårt att tänka mig att flytta ut till ett hus.

Förresten, de där hantverkarna som skulle ha fixat vårt vardagsrum i förra veckan, sen den här veckan...har gjort ungefär 1 dags jobb. Idag var de inte ens här! Så det blir en helg utan vardagsrum och är de inte klara innan vi åker på bröllopet i Österrike får det se ut som en lagerlokal här i ytterligare 2 veckor. För sen sticker ju maken direkt till Israel och jag orkar inte lyfta in möblerna.

Tror jag slog alla OT-rekord just nu! Ni som inte orkar läsa gå till nästa inlägg.

• sweetstreet

Japp,
    visst är det verkligen helt knasigt hur väl mna lärt känna varandra här i tråden trots att man knappt setts.
    Eller ja vissa av er har ju setts ätt mycket nu, men en annan ha ju inte träffat någon av er "live". Ändå känns det som om ni är ett av mina "kompisgäng" nu! :)

Min man tycker också det är lustigt hur mycket vi öppnar oss för varandra här i tråden!

• sweetstreet

Vilket SKIT med renoveringen!!!!! :[

Förstår att det känns jobbigt Lappis!!!! Särskilt som ni inte verkar kunna påverka det hela alls heller. Grrr!

• sweetstreet

OT förresten!
    Gillar OT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Så fortsätt gärna Lappis!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?