14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Måste bara fråga, har ni som ska gifta er den 14 juki träffat prästen än??
mag14
vi ska inte ha någon präst. däremot så ska vi träffa vår vigselförrättare bara några dagar innan vigseln.
Hej!
Jag känner mig lugn, allt verkar flyta på bra.
Satt osa till 31/5, hoppas att många kan komma.
Vi gifter oss på Häringe Slott.
Allt är planerat och bokat, väntar bara på slutgiltigt antal.
Håller som bäst på med val av blommorna till brudbuketten.
Jag längtar...........
Vi har inte träffat prästen än...Han skulle kontakta oss blev jag lovad men snart ringer nog jag Är lite otålig och vill ha så mkt som möjligt klart så fort som möjligt!
vi har inte heller träffat prästen, får nog höra av mig snart.. Hon kanske går på semester o kommer tillbaka någon vecka innan vigseln bara o det känns way to late..
Vi ska träffa prästen den 30 maj för sen åker hon på Konfirmationsläger i 3 veckor i mitten på juni och kommer hem en vecka innan bröllopet :)
Hon verkade hur gullig som helst i telefonen, vi har tydligen bara kvinnliga präster i vår församling :)
Hej på er alla blivande brudar!
Här är en tjej som är mitt uppe i flytten!
Vi har nu flyttat in i vår splitternya bostadsrätt och det är hur spännande och roligt som helst men VÄLDIGT mycket att göra! Jag är helt slut, att samtidigt försöka planera bröllop tar verkligen på krafterna!
Idag ska jag prova min brudklänning igen! Roligt! Och imorgon ska vi provsmaka tårtan och titta på ringen som jag har specialbeställt! Har ni andra valt smaker till era tårtor?
mag14 :
Vi har träffat prästen två gånger och ska träffa honom igen i juni, var det något speciellt du undrade över?
våran präst hade ringt idag på telefonsvararen föreslog 19 eller 20 juni som datum för vigselsamtal. det blir nog bra.. vi fick välja om vi ville träffa henne i kyrkan eller hemma, jag tror att vi väljer kyrkan för då känns allt mer på riktigt.. :)
Örebroare: Nej det var inget speciellt men man vill ju börja planera vigseprogrammen osv :) våran präst tyckte vi kunde vänta en tag till innan vi skulle träffas, men det kanske är så för alla.
Hello allihopa :)
Hur går det för er alla i planeringen?
Här tror jag det mesta som jag borde ha gjort nu kan bokas för på checklistan :)
Har bokat frisör, make up, nagelfix och alla blommor. Klänning fixad ska bara köpa underkläder och skor. Smycken klara de med :) Inbjudningskort utskickade och festen färdigplanerad, inkl mat och allt därtill :) kyrkan bokad, väntar bara på samtal från prästen :)