• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Junibrud_14:e

lightfish
    Innan hette jag Trollungen :).
    I går fixade min m2b blommorna och tårtan var han inne och frågade lite om, men beslöt sig för att jag skulle nog följa med. För husfridenskull hade han sagt inne i konditoriet :).

• Naala

Örebroare:
    hihi... jag vågar inte skriva så mycket ifall jag råkar avslöja något... Hoppas ni trivs i nya lägenheten, den verkar kanon! Ha det bäst! /Naala

• praline

Hej Tjejer! Idag har vi beställt tårtan. Vi älskar prinsess så det får det bli, men vilken sådan sedan den är himmelsk, vi har aldrig smakat något i dess like. Vi ska ha den på en svängd ställning, marsipanen är cremefärgad och sen kommer det att vara rosor i creme och vitt som kommer att vara som ett vattenfall ner över alla tårtorna (hoppas ni förstår) I varja ros ska det vara en guldkula, och runt om gröna blad. Våra namn kommer att stå på den översta tårtan.
    Vad skönt det känns att man har gjort ännu en sak på sin lista!!!

• Örebroare

Naala:
    Ja, lägenheten är hur fin som helst! Men nu vill jag verkligen veta vem du är! Det känns jättekonstigt det här! Det gör väl inget om jag får reda på att ni ska gifta er innan det är officiellt, jag lovar att inte säga det till någon!
    Hör av dig, du har väl förmodligen mitt nummer?

• Örebroare

praline :
    Vad skönt att ni har beställt tårtan, den låter riktigt god!

• klotjohanna

Hej alla brudar!!!
    Vad roligt att höra att det går bra för er allihop, ni verkar ha lägt under kontroll. Det vattnas i munnen när jag hör om era bröllopstårtor.
    Jag vill höra mer om mystiska meddelande om möhippan....... låter superkul.
    Grattis till lägenheten örebroare, gud vad roligt att flytta.

Själv har jag bara problem...... nu sist var det mina föräldrar som har åkt till tyskland för att köpa alkohol. När de kommer hem visar det sig att de bara har köpt hälften av vad vi hade sagt. Vi räknar med att ca 50 personer kommer att dricka och de har köpt
    12 flaskor champagne
    5 flak öl
    13 bib rött vin
    5 bib vitt vin
    2 0.75 l Whiskey
    1 liter päronkonjak

Så nu får vi gå till systemet och köpa..... jobbigt att bli arg på sina föräldrar när de är snälla och betalar alkoholen.

• Gabbies

Nu e vigselprogrammet klart och alkoholen beställd :)

• Gabbies

klotjohanna: får jag fråga hur mkt era bib innehåller?

• klotjohanna

Gabbies: Bib innehåller 3 liter.

• Gabbies

ja det var det jag trodde. Då har vi nog beställt för lite till vårat bröllop för om ni har så där mkt och det bara är hälften så har vi väldigt lite..

Svar på tråden 14 juli 2007