• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Elisabet hjärta Christian

Andromeda

Fy vad tråkigt!!!!! jag tror dock inte att det är så att de inte vill komma....
    de har säkert bara missat datumen. Det är många här på bt som har fått ringa runt och fråga!!! det vete tusan om jag komemr att göra det...e

Vi har hört från 22 personer (varav 4 inte kan komma) vår datum går ut den 1/6 och vi har bjudit 70 pers, men det är ju ett tag kvar.

• frokennina

Är oxå lite grinig över att folk är så sega på att höra av sig. Vi har sista dag 15 maj och jag vet fler som inte ringt syrran än....Känns lite konstigt om man ska behöva ringa runt o fråga, är vårt bröllop inte värt mer Nej nu gnäller jag Får se hur det ser ut när tiden är ute innan jag surar ordentligt.
    Andromeda det är ju självklart att man ska ringa även om man tackar nej!
    Ha en bra dag alla blivande brudar

• Gabbies

Vi har OSA 1/6 och 26 st har svarat av 63 inbjudna.. känns så där..

• lightfish

Gabbies

Samma här, sista OSA 1/6 men man bjöd ju bara människor som är viktiga för oss och vi trodde att vi var viktiga för dem och att de skulle vilja svara snabbt...men nee... :(

• Andromeda

Hej igen,
    Nu har sista dagen passerat, och nu var det bara 5 inbjudningar som inte blev besvarade, det fullkomlingen drösade in anmälningar på kvällen igår.. Varför man nu måste tacka ja de sista minuterna av anmälningsdagen vete tusan ?? Men nu känns det lite bättre, har fått tag på en morbror nu som inte tänker komma och inte hört av sig. Vi får ringa och fråga de andra fyra inbjudningarna också så vi vet om de tänkt komma eller ej (lutar väl mot nej iom de inte ringt.

Gabbies: då har vi samma.... 24 personer har svarat och vi har bjudit 70. osa 1/6

• frokennina

E hjärta C Tårtan är supervacker Hoppas den är supergod oxå

• klotjohanna

E hjärta C.
    Gud vilken fin tårta....... mmmmm blir sugen!!!!!

frokennina & klotjohanna:

tack, den är grymt god

Svar på tråden 14 juli 2007