14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej tjejer. Har ni börjat med fest programmet än? Börjar känna mig lite stressad nu. Har börjat få mardrömmar om allting kommer gå fel.
Hej!
Wow vilken dag! Idag har jag äntligen fått tag på konditorn på Kaffe&Pralin här i Örebro, dom gör dom allra godaste och lyxigaste tårtorna i stan har jag hört från vår kock och nu har jag beställt tårta därifrån! Känns toppen!
Dessutom har jag specialbeställt en ring och tittat på lite smycken till mina tärnor. Sen har jag köpt specialdesignade smycken, tiara och armband som är SÅ fina! Åh, jag är så glad!!!
Hur många av er ska sova på hotell på bröllopsnatten?
Vi ska sova borta på bröllopsnatten ute på ett hotell som ligger på havet.
Örebroare! Lyxigt med tårtan! Jag hoppas vår blir bra... det blir tårtbakelser till alla. Minibröllopstårtor liksom
Vi sover allra troligast inte på hotell på bröllopsnatten. Känns lite överflödigt liksom eftersom vi planerar att parta till solen är påväg ner... igen Fast vi vill inte sova hemma heller så jag vet inte vad det blir.
Hej!
Örebroare: Vad roligt med tårta och smycken.... låter som du haft en bra dag!
Vi fick tillbaka hindersprövningen idag..... vi fick gifta oss.... tur.
Ikväll har jag börjat med omslaget till vårat festprogram, jag blev så nöjd, roligt!!
Vi kommer att sova på hotell på bröllopsnatten även om det känns lite onödigt eftersom vi inte kommer utnyttja rummet till fullo.
Hej "örebroare"!
Jag vet vem du är *hihi*
Naala:
Jasså, jag har ingen aning om vem du är! Berätta gärna! Ska du också gifta dig 14 juli?
Hihi... nej... men en annan dag....
Örebroare: Du kommer få veta vem jag är så småning om! du behöver inte vara orolig! Vi ses Ha det bra!
Vi har redan gjort klart festprogrammet, ska bara skrivas ut.. Ska snart börja med vigselprogrammet..
Vi ska sova i en juniorsvit på stadshotellet på våran bröllopsnatt..