14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
nougat
Vilken fin hemsida ni har. Här är vår
jensojennie.weddingannouncer.com
praline:
Vad kul att få ett ansikte på dig. Roligt att läsa om er. Jag såg att du hade en väldigt vacker hund...jag har en av samma ras (rottis). Visst är dom underbara!!?
Vi har längt varit sugen på att skaffa en hane men med tanke på hur vi bor (lägenhet) så får det vänta.
nougat
Javisst, det är helt underbara hundar. Jag ska mentaltesta min i Maj, sen tänker jag hitta en lämplig hane till henne och sen blir der små bäbisar i familjen, lääääängtar så.
praline
Vi hade planer att para våran oxå men vi kände att vi hade för liten erfarenhet och risken finns ju att det blir 10 valpar och när dom blir ett år så får man tillbaka 4 av hanarna för ägarna kan inte ta hand om dom. Vi skulle inte ha klarat av det.
Våran är MH testad och KORAD, hon fick faktiskt 219 poäng, så vi är jätte stolta över henne. Det är super roligt och göra dom där testerna, man får se sidor som inte trodde att dom hade.
Lycka till på MH och parningen.
Tack så mycket, jag hoppas att det går bra MH-testet det ska bli kul. Vad kul att det gick så bra för er rottis. Jag har haft 4 valpkullar innan och visst är det mycket jobb och det krävs ju nästan att man har hus för efter 5 veckor är de inte så roliga att ha inne längre de luktar ju inte så gott om man säger så.
Trollungen: Jag ska inte heller ha någon slöja.. :) Kul att du gillade mina skor köpte dom på Din sko för 180 kr..
Här är våran sida: gabriella-christian.weddingannouncer.com
Hej Jag undrade lite varför det var så tyst...
Vilka fina sidor ni har. Jag hålle rpå med vår just nu, den måste bli klar i helgen.
www.edesign.se
Idag ska vi skicka våra inbjudningar, så på måndag så har alla dem! så spännande.
Jippi! I dag har jag hittat ett par skor :). Och så köpte jag ett par söta till min dotter. I bland flyter allt bara på.
Blir så trött! Vi skulle ha barnfritt! Vi skrev bara namnen på de som var bjudna på våra inbjudningskort och ändå så sms:ar en tjej och frågar om hennes lille kille (3år) får följa med. Det är våran killkompis nya tjej. Jag blev helt ställd och svarade, ja om ni vill och inte kan få barnvakt. Men sen tänkte jag, då kan ju lika väl alla ta med sina barn. Man kan ju inte sålla. Vad fasen ska jag göra nu? Ångrar mig djupt :(.
Trollungen:
jag tycker att ni ska ringa er killkompis och berätta hur det är, att ni vill ha barnfritt! Förklara att du ville vara schysst mot hans tjej om det nu var så att de ABSOLUT inte kunde få barnvakt, men att ni verkligen skulle önska att ha helt barnfritt bröllop!
Jag tror (och hoppas) att de kommer att respektera det!