14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
LidaM
hihi har samma osa som du ..vi har bjudit 210 pers och det är definitivt inte många som har svarat..jisses...börjar oxå bli lite stressad där...
varva ner lite...mardrömmar e normalt=) jag ttor att alla blivande brudar har det=)
Hoppas att det går bra att de tackar jag nästa vecka
Mardrömmar får jag välja mig vid. Skönt att allting börja falla på plats. Det är bara sex veckor kvar panik.
Idag har iaf våran alkohol kommit från Tyskland, beställde i fredags så här går det undan.. :) Ska hämta den imorrn på bussgods. Tärnklänning är nu beställd och imorrn tänkte jag klippa till våran sizoflor. Sen är det snart dags att börja gå in skorna..
Härligt att se att det går framåt för oss alla. Nu har alla osat och vi blir 50 st på bröllopet "bara" 4 som inte kunde komma. Har träffat min frisör som verkar kanon så det var en sten som föll från hjärtat, hon sminkar oxå + att hon ska göra enklare uppsättning på brudnäbb och tärna. Detta kommer hamna på någonstans mellan 3oo0 och 3500 och då fixar hon smink och löshår som ingår. Känns som ett helt ok pris eller vad säger ni?
Just det Gabbies gå in skorna hade jag helt glömt. Hoppas bara jag kan ha dom hela kvällen... kommer var gravid i vecka 26 hmm ska nog ha med mig ett par extraskor som back-up
Må så gott alla blivande brudar
Var inne hos vår guldsmed i fredags och provade min ring som var klar, den blev sååååå fiiin att jag knappt ville ta av mig den efter provandet, vi var jättenöjda och jag längtar så efter att få ha den på mitt finger. Den får stanna hos guldsmeden tills samma vecka vi gifter oss så vi vet var vi har den och sen ska den ju graveras också och våra vigselringar ska fixas till med datum och lite puts.
Jag har också gjort klart festprogrammet idag det är bara bordsplaceringen på mittuppslaget kvar men det får vänta tills vi vet vilka som kommer. Vigselprogrammet har jag gjort en skiss på men sen tänkte jag visa det för prästen och se om han har några invändningar.
Gabbies
Hur beställer man från tyskland som ni gjort??
Jag har skickat in hindersprövningen idag, hur lång tid tog det för er att få tillbaka det?
Det måste väl komma inom ett par veckor eller?
Vad har ni kvar att göra?
Vi har några saker kvar som håller mig vaken om nätterna....
Festprogram
Placeringskarta och kort
solist till vigseln
Vigselprogram
Bestämma maten (har kock)
Dekorationer till vigselplats och till bord...
Elisabet hjärta Christian
Tog inte alls lång tid för oss med hindersprövningen. Kommer inte ihåg exakt, men max 2 veckor om ens de.
vad jag har kvar är festprogram
vigselprogram
placeiringskarta och kort
dekorationer till festlokalen
tror de mesta annat är klart
Våran hindersprövning tog typ en vecka att få tillbaka..
Candy_lover: Vi beställde från denna sida www.spritovin.se/ sedan är det bara att plocka ihop det ni vill ha och gå till kassan. Där får du olika frakt alternativ, välj det som passar er bäst. Vi valde med transportgaranti, lite dyrare men man får nya varor inom 30 dagar om det skulle fastna i tullen. Sedan kommer varorna till närmaste avhämtningsställe. Hos oss var det bussgods. Fråga bara om du har några frågor, jag hjälper gärna till..