• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Elisabet hjärta Christian

Gabbies; vi har också osa imorgon. 6 stycken har inte svarat. de senaste dagarna har det öst in anmälningar....

Idag har jag beställt nya visitkort till jobbet Nytt namn och ny e-mailadress....så konstigt.

• Gabbies

Jag köpte dom från www.rofa.se Det är en sida där man väljer själv vad dom ska skriva på tröjorna. Det är alltså inte färdiga just married tröjor.. men dom var billiga..

• praline

Gabbies

Jag har också köpt många onödiga saker bla ett par stringtrosor där det bakpå står Brud 070714 och ett par boxer där det står Brudgum 070714 bakpå, en rolig sak bara.

• Junibrud_14:e

Jaha tjejjer, då går vi in i JUNI månad :).
    Inte långt kvar nu......

• l i s a

Fler än jag som håller på att förgås av nervositet??? Fy fasiken! Det är nästan inte kul...

• Tajci78

43 dagar kvar. :) Jag hittade igår snygga chanpangeglas med brudpar på och så står det namn å datum men jag tyckte det var lite dyrt. Men det hade varit snyggt att skåla i. Fast jag hörde att man fick med gratis champangeglas när man beställer tårtan utomlands där jag ska gifta mig. Hoppas de har sådana jag vill ha

• Gabbies

Tajci78: Var det dom på rofa du menade? Champangeglasen alltså...

Jag är fortfarande inte ett dugg nervös.. Men tycker att tiden går så sakta..

• Tajci78

Gabbies det var någon i någon av trådarna som skrev om kristallshopen på nätet och där kostade de 500kr för två. Var är rofa och hur mycket kostade de där

• Tajci78

Ok nu har jag sett dempå rofa också :)

• Gabbies

Jag beställde dom från roga igår.. tyckte inte att det var så dyrt..

Svar på tråden 14 juli 2007