• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Starstruck

vi ville åka till aruba vi med...men det krånglade då vi skulle behöva byta rum mitt i semestern så vi sket i det och bestämde bali...och det blev en längre resa, och ca 10,000 kr billigare-....NICE! jag tror att vi kommer bli nöjda...

Aruba= nice!! dit vill jag åka nån anna dag då det foinns möjlighet!

• Gabbies

Vi önskar oss ju bidrag till resan i bröllopspresent så vi får se hur mkt vi får. Men vi skulle gärna vilja åka på kryssning i Karibien eller liknande.

• Elisabet hjärta Christian

Starstruck: hur mycket fick ni betala till Bali då? (if you don't mind?)

Vi betalade drygt 30 000 till Aruba, fint hotell med avsutsikt. VI kommer att lägga till 13000 för att få All Inclusive när vi kommer dit.

avsutsikt=havsutsikt

• Starstruck

Elisabet hjärta Christian

vi fick betala 29,000 för resa 13 dgr, (11 nätter), frukost, deluxerum...(4-stjärnigt)

hade vi valt aruba så hade vi fått betala ca 43,000 för vanligt rum, 47,000 för svit(och sen byta rum efetr 8 dgr. tot 9 nätter. endast frukost..Bucuti beach...vart ska ni till aruba..vilket hotell/område?

vi ska till Manchebo Resort Hotel på Eagle Beach.

• Starstruck

aha...låter niceigt!jag hoppas att ni får en underbar resa!!!

kramar

detsamma.

• Gabbies

Jaha nu sitter man här med tandbleking i munnen för att få vita tänder. Jag hoppas verkligen att det funkar.

• catte

Själv har jag inte fått reda på vart jag ska på smekmånad, min m2b har bokat och fixat allt själv. Han har dock sett till att jag har gått på en dykkurs nu precis så jag antar att det är till sol och bad. Vet också att det är 2 veckor, all inclusive och hela paketet kostade totalt 65.000:- Antar att det blir rätt lyxigt! Nyfiken så in i norden men det är bara till att vänta!

Svar på tråden 14 juli 2007