• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Elisabet hjärta Christian

frokennina: vilken tur att det gick att fixa!!!!!

• best_friends80

Nu är jag äntligen klar med festprogrammen...Ringarna är hämtade. Har typ inget kvar jo vi ska åka till ikea sen handla lite mer på systemet..

• Tajci78

jag har packat ner min klänning och tillbehör och på onsdag åker jag ner till serbien där jag ska gifta mig. Där ska jag fixa tårta och annat, hoppas de har allt det jag vill ha annars vet jag inte vad jag gör

• frokennina

Vad häftigt med Serbien - hoppas ni får en fantastisk dag

• Tajci78

Tack, jag fasar lite för att det ska vara för varmt. Min klänning är verkligen tjock när jag tänker på värmen. Tänk om man svettas så mycket så det går igenom klänningen :(

• frokennina

Tänk så här, alla andra kommer oxå svettas
    Du får väl be maken stoppa lite isbitar innanför klänningen då coh då

nu börjar det verligen närma sig så mycket att jag är lättirriterad här hemma. att vi får gäster till midsommar gör inte saken bättre....

åh vad jag ska vara nyfiken....

vi har önskelista på Cervera. där kan man logga in och se vad vi önskar oss, så att det inte blir dubbletter osv. problemet är ju bara att vi också ser om någon varit och handlat... och nu har jag sett att någon har varit det. varför ska jag vara så nyfiken????

• klotjohanna

Igår blev jag hippad!!!!!
    Strax innan lunch hör jag värsta vrålet ute på gatan. Jag tittar ut och där står min tärnas sambo på en mc. Jag får ett stort paket innehållande guldtaights, badbyxor, rött linne, orange brynja, gult pannband, rosa solglasögon och aprikosa joggingskor, jag har aldrig varit så snygg i hela mitt liv. Jag fick också ett brev på saker jag skulle packa ner. Sen var det dax att ta på sig hjälmen med fastsydd slöja på och så bar det iväg genom stan. Plötsligt ser jag min tärna och mina vänner på gatan och vi stannar och det blir kramkalas.

Vi gär iväg på stan och stannar utanför en skönhetssalong där jag får gå in och göra manikyr. Efter det blir det promenad genom stan till en park där det var fullt med folk (det var karlstad stadslopp) där hade de dukat upp picknick ned champagne, jordgubbar, baguetter och vi åt och myste. Alla hade med sig en present som syboliserade ett minne de hade tillsammans med mig och jag skulle gissa vem det var ifrån. Jag skrattade så tårarna rann.....

Sen var det dags för en promenad igen och vi hamnade på ett hotell där mina vänner hade hyrt relaxavdelningen. Vi badade och bastade och drack.

Nästa promenad gick hem till en kompis där jag fick mer paket innehållande tiara och strumpeband som jag skulle ha på mig under kvällen. Jag blev sminkad och fixad av en kompis som är frisör och när vi var färdiga hade de andra dukat fram middagen i trädgården.

Efter många timmars skratt bar det till sist iväg till krogen där vi dansade natten lång!!

Världens roligaste dag!!!!!!! (världens tröttaste dag idag).

klotjohanna: vilken underbar dag du verkar ha haft. jag hoppas jag får en lika underbar hippa.

Svar på tråden 14 juli 2007