14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Junibrud: Jag skrev fel! Den hänger 13 MIL härifrån, så jag är i samma sits som du är!
Nougat: Häftigt med tre sorters vin! Vi har rött, vitt samt alkoholfritt för det är många som ammar eller är gravida på festen. min m2b har suttit och beställt från systemet hela morgonen, vi tog i lite extra med mängden men jag kan ju lämna tillbaka tre veckor efter inköpet och få pengarna tillbaka. Öl köper svärfar i Danmark...
Hej tjejer!
Har alla ni blivit hippade? inte jag, men jag misstänker att det blir imorgon. Min toastmadame ringde och ville att vi skulle ses på stan kl 10 imorgon och med bara två veckor kvar så... ja, vi får väl se vad som händer!
Hur går det annars för alla? Jag trodde jag skulle vara ett nervvrak vid den här tiden, men det är jag faktiskt inte.
Är det inte häftigt att vi snart ska gifta oss brudar!!!
Ha en bra helg!
Min m2b har just blivit kidnappad av sina killkompisar i morse! De fick en nyckel av mig i förväg och de stormade in i lägenheten kl 6 på morgonen! Så om ni ser en Batman som härjar i Stockholm idag så är det min kära fästman!!!
Kram på er alla! Bara två veckor kvar nu till den stora dagen!
/Coloratura
Örebroare: jap blev hippad förra lördagen, kul kul.
men jag är nervös.... suck. bara två vecor kvar. idag ska jag göra klart festprogrammet och placeringskorten...
Coloratura: kul
min m2b blir nog sexad nästa helg.
hjälp vad spännande det är nu!!!!!! längtar till den 14 men ändå inte. tänk om det inte blir kul eller om jag kommer att bli för trött, har vana att somna alldelses för tidigt på kvällarna....
Hejsan!
Jag ska också gifta mig den 14/7. Tänk att efter månader av planering så är man snart där... Det ska bli så kul, men man är ju lite nervös.. och värre blir det säkert ju närmare man är.
Hej brudar!
Det är kul att vara här på torget. Har blivit riktigt beoende av att surfa runt och kolla olika inlägg.
Visst är det kul att planera sitt bröllop! Det känns så härligt när allting börjar falla på plats. Det är nästan som man undrar vad skall man göra efter detta stora projekt. Har ni mkt. kvar att göra?
Sitter här helt ensam, min blivande man är på sin svensexa...Hoppas att han har riktigt jätte kul, för det hade jag på min möhippa!
Jag har inte blivit hippad än :)
Hjälp, jag är helt insnöad just nu med planeringen! Vill ju att alt ska vara perfekt. Men det mesta är klart. Endast färdigställande av festprogram och bordsdekorationer kvar. Jippie!
Har verkligen haft fullt upp hela dagen med bröllopsbestyr. Jättekul! Tiden bara flyger... Har grejat med min mans morgongåva, pratat dukning och mathantering med min snartsvärmor, ringt mamma och kollat hur mkt plats hon har i frysen för mina 170 mingelkanelbullar samt försökt ordna övernattning för en vän som kommer från Kroatien för att vara med på mitt bröllop. Som sagt, fullt upp, men kul! Jag längtar snart ihjäl mig, vill att det ska vara den 12e nu så att det bara är två nätter kvar och bara roligt, som att fixa naglar, mysa med tärnor, göra tårta och annat smått. Ahhh... Två veckor...