• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • best_friends80

vad tycker ni om bordsplacering om man bara är 25 st?

• Coloratura

Jag tycker om traditionell bordsättning (alltså varannan herre varannan dam), kanske att man gör honnörsbordet lite mindre?

• Elisabet hjärta Christian

best_friends80 best_friends80 : jo jag tycker att ni ska ha bordsplacering iaf.

• best_friends80

oki får se vad som händer *L*

• Andromeda

Idag har jag hämtat min KLÄNNING !! som är insydd så den passar mig nu =) Den passar perfekt, passade på att köpa mig ett paraply också ;) för man vet ju aldrig hur vädret tänkt att bli på våran dag, men vi får se ! Tänkte hyra en pastron eller vad det heter till min pojke, men det kostade 175 kr , gick till en skräddare som ska sy en åt mig för 250:- istället :D känns lite bättre att få behålla frö 250:- än att hyra för 175, vi har en del kvar att fixa, festprogrammet är tack och lov klar redigerat, det är bara bordsplaceringen kvar att fixa in i programmet. Sen får vi kopiera upp festprogram och vigselprogrammet dan innan eller något sånt. Lokalen får vi onsdag kväll bra för då får vi fixa lite dagarna innan !

Börjar resonera som så att är det något som man inte hinner med eller glömmer så tror jag ändå att vi alla här kommer få en fantastisk dag !!

Kram på er alla, ´nu står vi snart där i kyrkan som prinsessor hela högen här !!

• Ester W

Vad kul att din klänning passade fint, jag hämtade min förra veckan och den passade, himla skönt. Jag håller på att skriva namnen på bordsplaceringslapparna, lite svårt för man vill ju använda sin allra bästa handstil...

• Örebroare

Hej på er!
    Jag hämtade också min klänning idag! ÄNTLIGEN! Jag har sytt upp min klänning och jag var hos sömmerskan första gången i januari så det har tagit sin tid! Men resultatet är perfekt och jag har faktiskt designat det mesta själv!

Snart bara en vecka kvar, helt sjukt!

• Ester W

Örebroare, visst är det kul när man gjort något själv med klänningen, jag har också designat min klänning själv, jätte kul var det...

• Gabbies

Igår fick jag min efterlängtade möhippa. Jag som inte trodde att jag skulle få någon, men igår med 10 dagar kvar så smällde det. Kl. 16 ringde det på dörren, det var min syster som skulle lämna en grej inför bröllopet. Men så stog hon liksom bara kvar utanför dörren o sa liksom ingenting så jag skulle kika ut om hennes barn var med o då kommer mina vänner med kamerorna i högsta hugg. Så jag fick 5 minuter på mig att byta om och leta fram mina badkläder sedan bar det av. Vi åkte till ett ställe i stan och badade bubbel bad, drack vin, käkade snacks, lyssnade på bra musik och designade en tröja som jag skulle ha under kvällen. Jättefin blev den o den ska upp på väggen sen! Sedan innan vi gick därifrån fick jag en jättefin lila prinsesskrona och en slöja på mig. Efter det gick vi till några ställen o drack lite och jag fick dra kort ur en sanning eller konsekvens kortlek och göra uppdragen som stog på korten, en del va rätt pinsamma och andra gick bra. Men roligt var det! Sedan gick vi o käkade jättegod mat och drack ännu mer. O sedan till ett ställe till där jag faktist lurade till mig en vanlig cola, även där fick jag dra korten. Och efter det drog vi till ett uteställe där vi festade till dom stängde. Jag hade en helt helt underbar, fantastisk eftermiddag och kväll. Möhippan blev precis som jag ville ha den, en tjejkväll med lindrigt pinsamma saker, inget jag var tvungen att göra som jag skäms över utan jag hade det bara toppenroligt! Älskar er tjejer som fixade detta för mig (2 av dom finns här på BT)!

• Elisabet hjärta Christian

Gabbies: vilken underbar hippa

Idag åker vi till Skåne för sista veckans förberedelser. Jag börjar bli riktigt nervös nu, men det ska bli så kul!!!
    Hoppas bara att vi inte glömmer något, för då är det ganska kört....55 mil bort uta klänningen hade ju inte varit så kul.

Roligt nu är att ajg har gtt ner så mycket i vikt att jag nästan väger lika "lite" som jag gjorde när vi träffades för 7 år sedan. Många av gsterna har inte sett mig på länge så det blir en brud som väger 10 kilo mindre än sist

Svar på tråden 14 juli 2007