• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Gabbies

Imorrn är dagen då vi skulle ha gifta oss, känns lite konstigt faktist.

• nougat

Tjena tjejer, hur går det för er? nu en vecka kvar bara och allt!
    Har hela tiden sakt att sista veckan ska vi ha allt klart, bara slappa och ha det bra. Men vi får nog tenja på det, kanske på tisdag
    Råge på allt så har jag fått magkatarr, som om man har tid med det men men det är bara att försöka varva ner, har semester nu iaf.
    Håller på för fullt att göra klart uppdragen som ska finnas under gästernas tallrikar och sen har vi fem personer som vi måste skriva lite mer om till festprogrammet. Men ses så, är det inge mer, våran toastmaster fixar festprogrammet och det är vi väldigt tacksamma för.

• fru14juli

Ja herregud!!! Nu är det bara 1 vecka. Det känns så overkligt.. För oss är det bara att få fest/vigselprogrammen tryckt som är kvar. hoppas bara att det blir bättre väder om en vecka.

• Ester W

Katastrof känns det som, vi håller på att göra bordsplaceringen. Men har lyckats få ett gift par bredvid varandra och det går inte att ändra för då måste vi göra om allt

• Junibrud_14:e

Nu har min m2b sin svensexa. Han blev jätte förvånad då han inte trodde han skulle få någon. De tog honom halv tre i eftermiddags. Jag har precis kommit hem från jobbet, inte hört ett knyst från dem. Hoppas han tar det lugnt när han kommer hem,för jag ska jobba i morgon oxå. Börjar klockan sju. Själv har jag inte sett röken av nån möhippa :(. men men man vet ju aldrig, en vecka kvar....

• Ester W

Nu sitter jag här med toning i håret, bara så att det ska vara perfekt för den stora dagen! Junibrud_14:e, dom kanske kommer i veckan och överaskar dig, bara dom inte tar dig på fredan, det kan ju bli jobbigt!

• Junibrud_14:e

Ester W
    Jag e ledig tisdag och onsdag, så då vet man ju aldrig vad som händer...

• Ester W

Då får du nog räkna med en kidnappning på tisdag , du får rapportera om hur det gick! Har tvättat ur toningen nu, det blev ganska mörkt, men det har ju en vecka på sig att ljusna!

• Gabbies

Tänk tjejer att om en vecka är vi gifta! :)

Svar på tråden 14 juli 2007