• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • catte

Lika bra, det blir ju mer arbete för er om ni skall hitta ett helt nytt ställe, sen får ju gästerna ta det som det kommer! Det kommer bli jättebra ändå tror jag! Lycka till!

• Gabbies

Idag var vi ute och gjorde en sista koll med festlokalen, allt verkade vara under kontroll. Vi har även varit och inhandlat vinkaraffer som egentligen var vaser men ser ut som flaskor, jättesnygga var dom, fanns på Ikea för 19 kr..

• Örebroare

catte:
    Eller hur! Uppehåll kunde vi väl iaf få på vår bröllopsdag? Det är helt otroligt att det är så dåligt väder, det kunde vi aldrig tro när vi valde bröllopsdatum!

• Tajci78

Bara några dagar kvar och jag är förskyld har så ont i halsen, feber och blåsor på läpparna. Fattar inte hur man kan bli förskyld i 40 graders värme. Bara jag blir bättre till på lördag

• catte

På Lördag den 14/7 i västerås ska det bli: Mulet men uppehållsväder och 22 grader! Så stod det på väderprognosen på Passagen - det låter ju helt ok! (blir det sol utöver det så är det ju bara ett pluss i kanten)

• lightfish

Så är även jag hippad. :) De lyckades hålla det hemligt trots att jag alltid lyckas snoka reda på sånt ;)

De kom allihop hit och ringde på dörren, jag trodde det var blivande svärmor som kom för att lämna papper till kyrkoprogrammen men näe...
    Blidde till att kramas med alla tjejer, få på mig en urfin låtsas slöja som de gjort åt mig och på med ytterkläderna.

Vi hamna på en....bowlinghall :) Hur trevligt och roligt som helst och illa spelade vi allihopa (förutom min kära mamma) Sen hem en snabbing för att byta om till lite finare kvällskläder, iväg...för att hamna på en restaurang och dricka drinkar samt inta middag :) Vi hade så himla trevligt och vi pratade massor om allt. Sen fick jag ett hur fint paket som helt från de söta möhippetjejerna: en ursöt handväska som jag tittat på samt ett set med underkläder! :) Blev jätte rörd över att de ansträngt sig så mycket! Efter det var det en del som behövde åka hem medans vi andra fortsatte till ett uteställe och drack mert drinkar och snacka skit :D Sen kom denna hippade brud hem strax efter 00 och var helt död imorse när jag skulle upp 06:50 för att jobba ;)

• Naala

Örebroare: Jo du vet vem jag är nu... om det var en blå inbjudan... Ha det underbart på lördag!

• Andromeda

Tiden tickar väldigt fort nu, jobbar imorgon sen är jag tack och lov ledig. Hoppas att allt löser sig för dig Elisabet hjärta Christian med ljudet av vägen. Vi ska ju vigas i en kyrka så där kör tack och lov inga bilar =)

Kram till er alla blivande fruar !!

• Coloratura

Tjejer!
    Var uppe i natt och kollade så fort DN ramlade ner i brevlådan, det utlovas sol i Stockholm på lördag!!!!!! Kollade SMHI nu också, det verkar som att vi får bra väder på våra utomhusfoton. Hoppas de håller vad de lovat nu bara! Annars kommer de få besök av en hord arga brudar ;)

Svar på tråden 14 juli 2007