14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Nui håller jag på att skriva ihop texter om våra gäster att ha i fest häftena, det är inget lätt jobb direkt.
Elisabet hjärta Christian:
Det gör jag också, det är inte lätt men rätt roligt! Hur kommer ni andra göra med bordsplacering och vad för program använder ni när ni skall lägga upp det?
Halloj,
vi kommer lägga våran bordspacering i mitten och sen på baksidorna kommer vi ha en gästförteckning. Funderar om jag ska strunta i text om gästerna förutom vad de jobbar med, känns inte som att jag kan skriva bra om alla gäster, och några känner vi direkt inte då de medföljer någon vi bjudit in..
Hjälp bara 3 veckor kvar... känns nästan panik artat ....
Man kanske ska be några i familjen om hjälp med små texter om gästerna?
ja det är ju en del man inte vet sååååå mycket om tyvärr....
Jag gör alla våra saker i InDesign, ett grafisk design program.
Vi får hjälp av kära svärmor och hennes man, de är arkitekter och har massa häftiga dataprogram på kontoret! Hon klickar runt på skärmen och vi nickar eller viftar på huvudet ;)
Jag köpte nya skor idag. Har kommit på att dom andra inte kommer funka. men jag e supernöjd med dom jag köpte! :)
hej jag har ett dilemma. jag har ett handikapp som gör att jag har svårt att gå, så jag kan inte ha sånna där fina skor. Och jag hade köpt ett par fina flip flop men dom kunde jag inte ha längre. Men nu har jag funderat på att jag kan ju ha såna där vita foppa tofflor.. Eller?
best_friends80: huvudsaken är att du kan ha skorna och mår bra i dem. Du ska vara lycklig på din bröllopsdag så då fungerar Foppa Tofflor alldeles utmärkt.
Du kan inte ha liknande ballerinaskor?
ahhh...har så j..vla svårt för att välja bukett...rött eller vit/creme...vad tycker ni...det börjar ju närma sig. har blivit tokkär i black baccar arosor men ingen aning om de passar min klänning..ska träffa florist på söndag...får se vad han/hon säger...
klänning:
www.weddingannouncer.com/pictures/16268/customtext/441775/full-size/seduccion-la-sposa-2007.jpg