• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Junibrud_14:e

Har ni inte haft möhippa?
    Det har inte jag och tror inte det blir någon heller, tyvärr!

• Ester W

Vd kul att vara i rätt forum, med er som ska gifta er den 14:e juli!
    Jag har haft min möhippa, den var underbar. Jag fick göra saker som jag tycker om och vara med min kompisar! Jag ska hämta min klänning nästa vecka, hoppas den passar......Annars går vår planering kanon, ska träffa floristen i morgon. Hoppas att det går bra för er andra också.

• Gabbies

Jag har inte heller blivit hippad så det känns ju som att det inte blir av.

Ett råd till alla som inte börjat med festprogrammet och som ska göra det själva. Börja NU! Det tar längre tid än vad man tror och det är inget man vill sitta med sista veckan.

• Elisabet hjärta Christian

Gabbies: japp jag måste börja NU!!! det får bli helgens grej....

Jag tror att jag blir hippad någon gång mellan den 7/7-13/7. då kommer vi hem till Skåne.

• Andromeda

Hej alla,
    Här är det fullt upp som vanligt, det har löst sig med problemet jag hade tidigare, vi fick böja oss pga kännde att det kunde bli för mycket efterverkningar då det redan är lite ansträngt mellan mig och pappas familj sedan innan.

Hjälp vad tiden formligen springer iväg, stopp och belägg tack. Har precis beställt tårtan sent om sider ;)

En fundering vad har ni valt för vin till bröllopen ? Vi har nog hittat ett milt rött vin, men vi måste ha ett vitt vin också, är ju själv inte förtjust i sura vita viner, mer mot mosel viner, men när jag provade nu hittade jag inget gott vin alls :( och mamma och min M2B sågade de vita vinerna nästan totalt.. så har ni några tips tar jag tacksamt emot dem !!

Kram

• Elisabet hjärta Christian

Andromeda: skönt att det löste sig trots att det kanske inte var så som ni ville.

Vi har köpt italienska viner i tyskland, jag minns inte vad de hette. de står hemma hos mina svärföräldrar.

Hur ska ni göra med ledighet innan bröllopet? vi ska var lediga veckan innan. men just nu känns det som att man skulle behöva ledig mycket er för att hinna med...

Andromeda
    Vitt vin, pisserporter. Tror d stavas så :). Får #####.

skulle göra solar....;)

• frokennina

Tror ni inte att jag "slarvat" bort hindersprövningen!!!!! Har kanppt sovit en blund i natt och slängde mig på tel till skattemyndigheten i morse, fick prata med en underbar människa som skrattade lite och lovade att det skulle lösa sig och att jag får gifta mig
    Hon skickar en ny som jag får nästa vecka PUH!!!! Man ska inte flytta 3 veckor innan bröllop och vara gravid för minnet försvinner
    Junibrud jag hade möhippa förra helgen - helt underbar, fick spårvagnsorientera i GBG då mina vänner vet att jag hatar allt vad spårvagnar och tidtabeller heter. Sen var det picknik i slottskogen, spela in en singel (Kärleken är evig") vilket fortfarande ger mig ångest då jag inte kan sjunga för 5 öre. Därefter bar det av till Hagabadet för en gravidmassage på 60 min och kvällen avslutades med en 3-rätters hemma hos tärnan. Körde hem glad och supertrött vid 12-tiden ....
    Hoppas ni andra får det lika bra
    N

Svar på tråden 14 juli 2007