14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Andromeda : Jag lider med dig. Hoppas att det ordnar sig.
Vi hade våran osa den sista april och det var fyra par som inte hörde av sig i tid, varav en var min m2b far med fru. Han ringer till min m2b några dagar senare och berättar att dom inte tänker komma på festen men tänkte komma på vigsel. Hans usla ursäkt var att det var jobbigt mellan han och min m2b mamma (dom har varit separerade i över 20 år!). Vi blev jätte besvikna, kan ju tycka att en sån dag kan man lägga allt gammalt åt sidan och bara vara glad för oss. Vi har bsetämt oss att lägga ner nå mer energi på det där, man jag tycker verkligen synd om min m2b.
Dom andra som inte hörde av sig ringde till värdparet några dagar senare och anmälde sig. Utav 54 bjudna är det 50 som kommer. Hur ser det ut för er?
nougat: av 66 bjudna kommer 58.
ett tips:
www.pandurohobby.se/menu/MenuServlet
det gick inget bra
sök på:
KORTHÅLLARE METALLHJÄRTA
vi beställde sånna igår.
Elisabet hjärta Christian: Ang bordplaceringar så har vi köpt vin glas och skrivit namnen på glaset med guldfärg. Så då får dom som vill ta med sig glaset hem efter festen. Kan vara ett roligt minne, tänkte vi. Lite pyssel men en rätt kul grej.
Vi har lite problem med dukar? Vart man ska köpa och vilken typ, vill inte att det ska kosta multum men ska ändå se snyggt ut. Har ni nå tips?
Elisabet hjärta Christian: Hehe...hann inte se ditt inlägg innan jag skrev in mitt
nougat: jag är inte så pysslig med händerna. snarare mer grafiskt pysslig...
men det låter kul att måla på glas (på så sätt vet alla också vems glas som är vems..
vi ska hyra linneservetter och linnedukar, vi tycker att det är finast så kolla på eniro.se så hittar du säkert någon i närheten.
våran festlokal har dukar som man får låna.. det ingår i priset, jättebra tycker vi. :)
av 73 st bjudna så kommer 60 st.. Men några visste vi inte skulle komma men bjöd dom iaf så att dom skulle känna sig välkomna..
Hej tack alla som stöttar, har diskutterat lite idag, men ingen lösning ännu.
Min m2B hade kul igår, men totalt, och då menar jag TOTALT utslagen idag, har ff inte repat sig och nu är kl 19,15..Inte trodde jag att hela dagen skulle gå till spillo..