14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej
Jag börjar bli riktigt nervös och sover inte så bra. hippad har jag blivit med mina vänner från mitt hemland men här i sverige verkar inte mina vänner fixa nån möhippa. Känner mig väldigt besviken.
Jag tror att det börjar närma sig och att det blir den 9 Juni....spännande
Kan ni inte berätta lite vad ni fick göra?
Kul för oss andra å grubbla på vad man kan råka ut för ;)
Jag kommer nog inte heller bli hippad, har flyttat runt för mycket så jag har mina vänner här och där (och en del har jag tappat på vägen).
I dag har jag sammanställt vigselprogrammet i sin helhet. Vilka psalmer har ni valt ? Vi har valt psalm 200 1-4 samt 834b. Samt den gamla varianten av herrens bön. Och den "lättare" varianten av inledningsord . Vi var och hade vigselsamtal igår, vi pratade bara om psalmer, bilar & byråkrati med prästen. Han frågade inte alls hur vi kände inför att gifta oss med varandra och att vi var på det klara att vi verkligen skulle gifta sig (trodde det var en tradition att tala om det) hur gjorde era präster ?
kram
Från en blivande STRESSAD brud som tror det kommer bli tufft att hinna med allt...
Jag bara väntar på att någon av mina vänner ska försäga sig, skulle vara så typiskt. Jag har verkligen ansträngt mig att inte fundera på var och när man kan bli hippade, jag är för duktig på att räkna ut och de e inge roligt. En kompis skickade ett sms och mail till mig (hon är i thailand), i både stod det när hon skulle komma hem och att hon SKULLE vara med på min möhippa. Det var nog inte riktigt meningen att jag skulle veta det (hon skickade samma sms och mail flera samtidigt).
Vet ni något om era m2b svensexa, vad som kommer att hända å så? Jag bad min M2B vänner att inte berätta något för mig, jag är så rädd att jag kommer förstöra.
jag visste inte om jag skulle bli hippad eftersom vi bor 50 mil "hemifrån". Men nu tyder det verkligen på det...
Junibrud_14:e min första hippa har sammanslagen med en annan arbetskamrat så jag trodde jag skulle på hennes hippa så då tog de mig med. Jag fick en slöja på huvudet och sedan åkte vi till Helsingborg och turade några gånger och åt mat. Det var en trevlig kväll. Jag är ingen uppdrags människa :) Andra möhippan hade mina kusiner fixat då var vi på en festival där hade de klätt ut mig men inte på något pinsamt sätt utan det var ok och där ick jag gå å åka alla karuseller även barnkaruseller ;) Jag fick prova allt som fanns där sedan åt vi mat och hade jätte trevligt.
Min m2b har svensexa på fredag, och jag tror han kommer tycka om den det kommer bli aktiviteter som han tycker om
OSA imorgon och fortfarande 17 gäster som inte har svarat..
Jag har just beställt världens mest onödiga grejjer. Tröjor till mig och C som det står Just Married på.. Plus att jag beställde en tröja till mig som det står Bride to be på som jag ska ha nu innan, det är ju bara upploppet kvar.. :)
Gabbies: vilken sida köpte du dom ifrån?