14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej.
Va roligt med fler som ska gifta sig den 14 juli 07. Nu har jag hittat till denna tråd.
Tänkte att jag kunde passa på att fråga Er då, jag ska nämligen gifta mig i Haga parken, Ekotemplet kl 16:30. Jag har ca 120-130 gäster bjudna och har planerat att ställa ut stolar och en 15 m röd matta. Och så kommer jag in med häst och vagn. Dessutom så är jag och min blivande med i en bröllopsdokumentär som kommer att sändas någon gång år 2008 vilket gör att det kommer att finnas ett tv-team på plats också. Jag är jätte nervös och rädd att mina planer går i kras ifall det visar sig att någon annan har planerat samma som jag vid samma tidpunkt.
Är den någon utav Er snälla själar som planerat att vigas i Ekotemplet då också, eller har ni hört/läst om någon annan som planerat samma som jag så vore jag tacksam om ni ville meddela mig.
Jag har nämligen lagt ut två inlägg om detta och efterlyst personer som planerat samma som jag men inte fått någon respons.
En mycket orolig Caroline.
Hur känns det för er andra nu? Jag är inte en knutta nervös. Men det kommer väl sen när den dagen e inne ;). Jag sitter och håller på med vårat vigselprogram. Skönt att man kan bocka av mer å mer. Någon som håller koll på hur många dagar det är kvar?
jag har ännu inte heller börjat bli nervös.. men som du säger.. det kommer nog :)
Idag är det exakt 50 dagar kvar.. :)
50 dagar !!!!!
HJÄLP!!!!!
Har lite panik nu känner jag!!!
Sitter här med min underbara vigselring på och surfar på nätet. Jag vill ju bara prova den en lite stund
Ska snart ta av mig den igen....
Ja glöm inte ta av dig den sen....... gjorde misstaget en gång..... min sambo kom hem och frågade om jag hade gift mig utan honom...... följden blev att han gömde ringen
klotjohanna: hahah. jag gjorde lika dant med förlovningsringen....och blev påkommen...ska nog gå och lägga tillbaka den nu. jag vet ju att om 50 dagar får jag ha den på mig alltid!!!
tycker jag låter som ett moget och förnuftigt beslut...
jag är ju snart en mogen & förnuftig FRU!!
Fru Elisabet Ek