• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Gabbies

när jag såg klänningen tänkte jag direkt på en lång droppformad bukett och jag tror att black baccara skulle vara jättefint om dom inte är allt för mörka.

• Tajci78

Hej alla 14juli brudar nu är jag framme i serbien där bröllopet ska vara. Här är verklgen för varmt hoppas det blir svalare på bröllopet. Nu när man är på plats börjar det kännas mer och det finns verkligen mycket att fixa på desa 3 veckor. Var och tittade på hästarna som ska köra oss idag och de var verkligen söta. :)

• Elisabet hjärta Christian

Igår blev jag hippad. Totalt helt oväntat. vi hade besök hemifrån skåne till midsommar och igår på midsommardagen så drog de i väg mig utklädd i barnkläder och pippilotter och nappflaska...
    tyvärr så ösregnade det hela dagen så det var inte så mycket folk på zoo-et vi var på. men jag fick ändå göra en massa uppdrag och få en massa belöningar.

sen åkte vi hem till oss där jag fick hemmaspa och champagne. Under tiden lagade våra män trerättersmiddag som vi åt tillsammans. vid tolv tiden begav vi oss ner på stan och gick ut och dansade.

vid halv tre var vi hemma och då blev det korvgrillning. sen somnade jag glatt.
    hela dagen var jättebra, trots regnet.

• Örebroare

Elisabet hjärta Christian:
    Vad roligt! Oväntat att bli hippad på midsommardagen!
    Jag har inte blivit hippad än, men jag väntar med spänning!

hur går det för er?
    jag är uppe i festprogrammet, ska skriva någon rad om varje person...det tar lite tid

• Ester W

Jag håller oxå på med festprogrammet och skriver en presentation om gästerna, oj vilken tid det tar. Min blivande mans släkt kommer från skottland så allt måste vara på både svenska och engelska. Men det är ju kul...

idag hämtade jag hem klänningen insydd och klar, den satt som en smäck

• Junibrud_14:e

Jaghar fått kalla fötter...
    Har aldrig funderat så mycket på vårat förhållande som nu. Vill jag verkligen detta, hur kommer våran framtid att se ut, då vi har egna barn på annat håll? Mitt humör åker berg och dalbana. Suck!

Junibrud_14:e:

det är inte något ovaligt med kalla fötter, snarare är det säkerligen ovanligt att inte fundera över om det är det rätta beslutet. Hade det itne varit rätt beslut hade du kommit fram till det mycket tidigare... Kram

• Ting

Jag har haft min klänning insydd med alla tillbehör, underkläder osv klara sedan augusti. Jag har gått upp 4kg i vikt sedan klänningen syddes in till mig. Har sedan gått ner halva av det som jag gick upp. Provade klänningen i söndags och det var för STOR. Jag måste nu hitta en sömerska på kort varsel som kan sy in min klänning. Jag fick panik, jag som hade allt klart. Provade i går morse min korsett som jag skall ha under klänningen, i hopp om att jag kanske skulle slippa sy in den då (eftersom jag provade klänningen utan bh) när jag hade knäpp igen och spännt den med alla remmar så kunde jag snörra runt den på mig. Köpte en axelbandslös bh provade den under klänningen hos sömmerskan. Jag får sy in 8cm på klänningen. Allt som jag har gått upp satte sig på höften. Varför kunde det inte sätta sig på bysten istället.

Svar på tråden 14 juli 2007