14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
vi hade också bröllopsbestyrsdag igår. Jag köpte ny parfym och ett halsband och mannen köpte skor och underkläder.
Sen satt vi i flera timmar och försökte få ihop texterna om våra gäster. inte så många kvar nu...
Idag ska jag färdigställa festprogrammet och placeringskorten.
På fredag åker vi "hem till skåne" och sen börjar en vecka med oooooootroligt mycket att göra...
nu har jag börjat att skriva på mitt tal till prinsen. kan inte hålla mig för att gråta nu, så hr jag ska kunna göra det då har jag inte den blekaste aning om.
ska ni hålla tal till era m2b?
Elisabet hjärta Christian : Jag är lite i samma sits som du, men det är inte ett tal under middagen. Vi ska gifta oss borgerligt och har tänkt hålla var sitt tal till varandra under ceremonin. Och jag har INGEN aning om vad jag ska säga, med 13 dagar kvar... Jag och min m2b skriver mkt till varandra hela tiden, små dikter, sms, kärleksbrev osv. Det känns som om man har använt alla ord! Jag minns hur det var första gången vi sa till varandra att vi älskar den andre, hur spännande och pirrigt det var. Jag vill att det ska kännas så nu med! Börjar få lite panik över att inte ens har kommit på en ide att spinna kring...
Tinamej: vi gifter oss också borgerligt, utomhus. Men vi kommer nog inte säga något speciellt under vigseln utan ta det som tal till varandra sen under middagen....
sätt dig bara ner och skriv allt som kommer ifrån hjärtat. det har jag gjort så vet man vad man vill få med..
Nu har min blivande man vaknat efter sin svensexa i går, han är så supernöjd...Oj vad jglad jag är för hans skull, kul att ha härliga kompisar.
Min m2b sover fortfarande, kom hem väldigt tidigt i morse. De har haft en fullspäckad svensexa med aktivitet på aktivitet. Så glad för hans skull!
Har ni gjort bordsplaceringen än? En liten fråga som kanske någon av er kan svara på. Par som är gifta får ju inte sitta brevid varandra men de som bara är ihop/sambo skall sitta ihop, kan man sätta dem mittemot varandra eller måste de sitta brevid varandra?
Ting: vi har inte följt några sådanna regler överhuvudtaget. men jag tror at det är förlovade par som aman aldrig skiljer på. resten behöver inte sitta ihop
Hej tjejer, jag blev hippad igår...herregud vilken dag. Det var super roligt, dom hade verkligen tänkt på allt. Kom instormandes kl tio och tog mig bokstavligen på sängen. Sen spöka dom ut mig och satte mig i bilen med en ögonbindel. Stannade upp på kvantum där dom satte mig i en rullstol och körde runt mig och skrek MÖHIPPA. När vi sen kom fram till destinationen tog dom av mig ögonbindeln och jag blev överlycklig. Jag skulle få hoppa fallskärm. Helt underbart. Åkte efter det till en strand där det var beachboll och vollybolltunering där hade vi picknick med olika pajer och ost och kex. Fick klättre på en klättervägg, åka wakeboard, åka ring och gå på skattjakt. Efter det blev det bastu och vi alla gjorde iårdning oss för kvällen. Sen var det middag på en resturang och efter det hade dom fixat biljer till ett nattställe här i stan. Där mötte vi upp grabbarna, min m2b hade sin svensexa samma dag. Drack nog en fem shots för mycket och det känns idag. Är så glad att jag har så underbara vänner, hade inte kunnat haft en bättre dag.
Nu måste jag tyvärr åka på jobbet och det känns inte bra, jag är fortfaranade bakis.
nougat:
Vad roligt!!! Låter som om du är nöjd med dan!
Jag blev också hippad i lördags!!! Det var en av de bästa dagarna i hela mitt liv! Alla mina kompisar var där och dagen var helt perfekt! Under dagen fick jag bla dansa salsa, bli fotad av ett proffs och göra uppdrag på stan. Sen gjorde en frisör värsta snygga frisyren och jag fick en sminkning på Face, sen fick jag nya kläder av tjejerna och vi festade i en våning mitt i Örebro. Sen bad min toastmadame mig att följa med in i ett rum, hon ville göra en intervju till festprogrammet. Jag var helt säker på att min M2b bara var hemma men medan jag satt och funderade på vilket land M2b helst skulle vilja åka till så stormade M2b och alla hans kompisar in i rummet ( de hade haft svensexa under dagen). Jag har aldrig blivit så chockad i hela mitt liv! Shit! (och dom har allt på film...) Sen festade vi till kl tre på natten och hade så jävla roligt!!! Jag är så grymt imponerad av planeringen och så glad och rörd av att de gjorde allt det här för oss!