• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Ester W

Nu har jag hämtat min klänning, oj vad skönt den passade...och den är sååååå vacker tycker jag.

• Tinamej

Min klänning hänger hemma hos mamma 13 min härifrån... Men den satt super sista jag provade den, och det var fem dagar sedan. Den är i säkert förvar där, eftersom jag inte vill att min blivande ska se den förrän på dagen D... Vi håller på att beställa vin och champagne nu. Skitsvårt att veta hur mkt man ska beställa, men man kan ju lämna tillbaka om man har köpt det på Systemet, vilket är bra! Någon mer än vi som ska ha både rött och vitt?

Min syster, som ska göra min bukett, ligger hemma med värkar nu. Hon föder nog imorgon. Jag ringde förut men hon hade så ont att jag inte kunde med att fråga om hon hade beställt blommor... Vill ju inte vara ego i det här läget, när det är bebis på väg!

Ha det bra, alla 14juli-are!

• nougat

Igår var nog den stressigaste dagen i mitt liv. Dagen började med att jag måsta sova för jag hade jobbat hela natten. Vaknade halv elva och duschade tog en promenad med hundarna för att sedan kl ett vara hos frissan för att färga och göra min provuppsättning. När den var klar så åkte jag upp till Sundsvall för att göra min sminkning på make up store kl fem. Kom dit fem över, stress stress. När den var klar satt jag mig i bilen igen för att åka tillbaka till Hudik. Där hade jag bokat tid med en fotograf som skulle fota mig till morgongåvan. Det tog sin lilla tid och tiden sprang iväg. Kl blev kvart över nio innan vi var klar och jag började jobba kl nio...stress stress. Jag var tok trött hela natten, ibland blir det inte riktgt som man har tänkt sig. Jag planderade dagen efter att jag inte skulle jobba och sen fick jag mitt schema och då körde det ihop sig rejält. Men nu är det gjort iaf och allt blev jätte bra. Fick korten redan idag på en skiva, hon hade redigerat dom lite och så...blev hur fint som helt. Super rolig grej att göra, för både mig men även att min M2b kommer att uppskatta det

• nougat

Tinamej: Vi ska ha både rött och vitt men även rosé (och det är bara för att jag tycker det är så himla gott).

• best_friends80

Jag fick hem en klänning igår som jag köpt på tradera, men jag kunde inte ha den!!! så imorrn så åker vi o kollar om vi hittar någon *panik*

• Junibrud_14:e

Tinamej :
    Min mamma har oxå min klänning, fast den är 12 mil bort. Så det är inte så lätt att frestas å prova ;). Men sist jag provade den satt den bra.
    nougat:
    Jag ska oxå göra min provfrisyr snart, ska bli skönt, då jag har väntat med att klippa mig ,ser jag ut som ett troll i huvudet för närvarande :D. Så nästa vecka blir jäktig för mig. Först på måndag ska vi träffa prästen och gå igenom allt en sista gång, sen på onsdag blir det make up store, fredag till frissan. Ja tiden bara rusar i väg :)

• Bröllopstokiig

Hej på er,

Igår var jag till butiken där jag köpt min klänning för tillpassning så att hon kunde sy till den. Hoppas nu att det blir bra :) Tyvärr hittade hon ett rött streck på klänningen baktill, hoppas verkligen hon får bort det :( Vi har ju varit försiktiga, har aldrig haft något rött i närheten själv så det är en gåta hur det kommit dit. Fick ett tokryck igår, provade skorna jag skulle ha och inköpta sedan länge, men tyckte inte de satt skönt (kanske svullna fötter) så jag sprang formligen in innan provningen och hittade ett par jättesköna skinn skor märke garbor :) Dom kan jag nog gå i en dag utan att få ont i fötterna.

Vi har bestämt oss för Ramos (rött vin) skåla i Törley (vitt mousserande från ungern & billigt de dumpar tydligen sina priser för att kunna konkurera sa hon på systemet) och ett vanligt vitt vin också.

• Gabbies

Jag har precis fått ett nytt heltidsjobb så nu blir det körigt innan bröllopet. Men det får funka helt enkelt. :)

• Ester W

Starstruck, underbart vacker bukett. När du visade buketterna du valde mellan så tyckte jag att den du nu har valt var vackrast! Lycka till på den stora dagen!

Svar på tråden 14 juli 2007