• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • praline

Gabbies

Jag har gjort ett festprogram som prov som jag är jättenöjd med, men sen ska vi ha en gästpresentation och en bordsplacering på mittuppslaget och ännu vet vi inte vilka som kommer så vi kan inte trycka ut dem ännu får vänta till ca 1 1/2 månad innan då vi satt O.S.A.

Började spåna på vigselprogrammet igår, men vi har inte träffat prästen ännu. Vilka psalmer i kyrkan ska ni ha? Har svårt att bestämma mig. Vi ska ha två men vi har bara bestämt oss för en än så länge, psalm 201.

• Gabbies

Jag har bara haft en mardröm ang bröllopet än så länge.. :)

Vi har nu även bokat tårta o hade tur o fick den tårtställningen som vi ville ha så tårtan kommer att se ut ungefär som denna: groups.msn.com/GabriellaoChristian/mat.msnw&PhotoID=46

• Gabbies

glömde fråga vilken psalm 201 är?

• Örebroare

Hej tjejer!
    Nu har jag också hittat hit, undrade just varför det var så tys på 14-juli-tråden, det är ju inte likt oss!

Jag har nyligen bokat ansiktsbehandling för mig och blivande mannen, ska ni andra också göra det? jag tänkte att är det någon gång man ska unna sig det så är det väl inför sitt bröllop!

Jag kan dock inte bestämma mig för var jag ska fixa naglarna! Det är så svårt när man inte kan testa i förväg, kan kan man väl, men det blir så himla dyrt om man ska göra allting två gånger!

Annars är det ju flytt på gång för min del, om två veckor får vi nycklarna till vår nybygda bostadsrätt! Tjohoo!

• praline

Gabbies

Psalm 201 är "En vänlig grönskas rika dräkt".

• praline

Min blivande vill inte gå på någon ansiktsbehandling men det vill däremot jag. Men han kommer att bli sminkad lite med foundation och rouge, så man inte ser flammig ut på fotona. Hur ska ni göra med det? Ska era blivande bli sminkade.

Jag hade inte tänkt göra mina naglar då jag själv har fina långa naglar fram till för två veckor sen då jag tog hem min häst, då rök de rätt snart en efter en, så det blir nog förlängning för mig.

• Gabbies

Jag ska inte förlänga naglarna men måla dom fint på salong. Vill inte förlänga dem för att en förlängning sitter ju ganska länge (man kan ju ta bort dem men då känns det bara som bortkastade pengar) och jag jobbar inom vården och har bara semester samma vecka som bröllopet är o veckan efter (e bara timvikarie)..

Idag fick vi tillbaka hindersprövningen o vi vart godkända :) samma sak med efternamnsändringen..

• Trollungen

Gabbies
    Jag ska ha samma frisyr som dig nästan,fast utan slöja. Måste bara säga att skorna ser ut att vara hel sköna. Var inne och tjuvkikade på din sida. :)

• Trollungen

har ännu inte hittat några skor :(. Jag måste ha ett par då jag ska prova min klänning om en vecka.

• nougat

Hej alla! Jag fattade inte att ni hade börjat på en ny tråd men nu så...

Jag tänkte om det kanske var fler här på tråden som hade egna hemsidor som dom ville dela med sig.
    Här är våran:
    lofling.weddingannouncer.com/

Vi håller på förfullt med att försöka fundera ut vad vi ska hitta på under festen...dans, lekar mm.
    Har ni nå bra tips som ni vill dela med er?

Vi funderar på att ge gästerna uppdrag under sina tallrikar, som dom ska göra under kvällen för att lyckoönska oss. Vet inte riktigt om vi kommer att anväda det, kanske blir för rörigt. Vi är även jätte sugen på att lära oss någon dans som skulle verkligen chocka gästerna men vi hittar inga danslärare i våran stad så det verkar som att det kommer att bli ett problem.

Vi har inte börjat med festprogrammet än, min m2b är i Prag på affärsresa så det är inge kul att göra allt själv. Men han kommer hem imorn så då måste vi sätta fart. Våra gäster har fram till sista april att osa det är många som inte har svarat än tyvärr (är så nyfiken).

Ska träffa våran vigselförrättare nästa vecka för att prata igenom vad vi vill ha och så...ska bli riktigt roligt.

Svar på tråden 14 juli 2007