• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

Fredag: HAr du hittat bruna kläningar??
    Mina ska oxå ha bruna kläningar på sig, men jag har inte hittat några till rimliga priser....

• Ab fab

jag skall ha mörkbrun kjol själv så jag hoppas det blir snyggt

• FredagenDen13

Nides :
    Nej, tyvärr inte!
    Jag har letat, å letat, å letat....
    Men jag fann tyvärr inga. Kändes som att det är ett hopplöst fall att hitta de rätta klänningarna.
    Antar att du också har letat överallt?
    Vill du ha långa eller korta klänningar?

Jag skall faktiskt sy upp klänningarna.
    Min svägerska syster är svägerska och kommer att sy dem till mig. Jag skall köpa tyget idag efter jobbet.

• FredagenDen13

lykke07: Det kommer säkert att bli jättesnyggt. Men visst var det att den skall bli uppsydd?
    Är det för att du inte funnit "den rätta"?

• Nides

freda; Vi har letat o letat, men inte hittat.
    De ska ha olika tärnorna. två vill ha långa o en vill ha kort. Men de får som de vill eftersom de har alla olika kroppstyper...
    Men som sagt så har jag inte hittat nått ännu.. måste börja leta igen på allvar!

• Carma07

Hejsan på er. Lunchdags och jag skyndar mig in här en liten stund.

Tezz: Visst är de suveräna på Kortmakaren. Jag brukar också stå där och fråga tusen frågor och de svarar och visar så glatt varenda gång. Deras service är super.

Nu undrar jag också om nummerlapparna till vårruset som ni pratade om i går. Jag har inte fått hem någon information i brevlådan. Skulle man få det? Har ingen aning om vart man hämtar dem isf. Vi kanske kan prata om det ikväll.

Vi ses ikväll.

• TezzAmore

Carma07: De skickar hem det på posten! Om du missar detta på nätet, så kommer vi säkert att prata mer om detta ikväll!

• Petra74

Måste tyvärr hoppa över fikat idag eftersom jag inte alls mår bra!
    Hoppas ni andra får en trevlig kväll.

• TezzAmore

Petra: tråkigt att du inte mår bra... hoppas du mår bättre till nästa fikaträff! *krya på dig kram*

• FredagenDen13

Nides: Jag hade också problem med kroppsformerna. 1 person är en normal 38:a, lätt(om man nu inte skall ha brunt) att hitta. Men den andra tjejen är en 42-44, med ett par bröst som inte får plats i en 44:a. Vad 17 gör man då?!
    Sedan är en jätteblond & den andra svarthårig

Så det kommer nog att bli riktiga kontraster på bröllopsfotona.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3