Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Hej Tjejer..
tittar in lite snabbt.. Försökte läsa ikapp mig lite. Men men
Hinner inte komma ikväll. :( :(
Vill ju så gärna träffa er alla. Så nyfiken på de nya.. *fniss* Men lykke ska ju foto alla så jag få se hur ni ser ut iaf. hi hi hi
Händer mycket på jobbfronten. Men jag är igång hela tiden så det är inte tråkigt.. Det enda tråkiga är att jag saknar BT.
Vi gjorde några kort vi med. Men kom på att vi måste köpa nya stämplar. Det brudparet vi hade var inte så bra o stämpla med. Ska till Magnolia i borås på lördag. Yeaj.
*suck* nu få jag ju inte träffa er förrän den 8:e!!
Keep me posted!
8.. ja just det... förtränger fortfarande
19 har jag skrivit upp däremot
Freda: Åh, ett litet lamkött! *fniss*
Nides: Va tråkigt att du inte kan följ med! *gråter en skvätt* Vi får trösta oss me att du iaf ska med den 8:e!
Tezz
Malm
Carma
Lykke
MissP
Addiz
Bauti
Freda
-------------
Linum, Petra: Kommer ni?
Lykke: ska försöka gå den varven några ggr så kanske jag snappar upp några genvägar... hi hi hi
TezzAmore: Jisses, skräm mig inte
ja det vore en bra idé
Jag skall ha bruna tärnklänningar, fastän det är ett sommarbröllop. Tycker ni det är fel? *funderar*
Jag har fått väldigt olika kommentarer....
Jag tycker brunt kan vara fint, och kombinerar man det med nån "somrigare" färg så tycker jag det blir jättesnyggt! Jag var på bröllop förra sommaren och tamt för bröllopet var brunt och rose, och tärnorna hade lite olika kläder i brunt och rosa på sig. Och bruden hade ett brunt och ett rosa band över midjan på sin klänning. Välsigt fint!
*väldigt
Addiz: Åh vad kul att höra!
En "kompis" undrade om det var kobajsbrunt... *hmm* Tärnorna skall ha likadana klänningar, med ett ljust band under brösten, som matchar min klänning.
Mitt teama är guld, så det känns rätt.