Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
TezzAmore:
Jag kommer hellre aldrig att bli smal, inte enligt mediaindealen. Jag har haft väldigt mycket övervikt. Men nu har jag 5-7 kilo kvar, har jag tänkt. Visst, det är inte vikten som räknas, utan jag blir lycklig när ett par byxor börjar bli stora i midjan osv.
Jag har kämpat med de sista 10-12 kilona sedan i höstas, å nu är jag halvvägs
=)
Va roligt för dig att det går åt rätt håll! Det är ett jädra gissel detta med mat. Det är ju lite klurit att hålla sig på rätt spår när man överväldigas av massa godsaker hela tiden överallt! Fast jag har hållt mig i skinnet, så jag kan frossa litegrann imorgon! Evas Paley har supergoda muffins, som jag måste snaska på!
Har kollat på detta med BMI. Jag är glad, för jag har gått från Fetma till Övervikt! Hehehe! Men kan ju ändå säga att jag inte kännt mig fet, bara tjock! Vi är liksom inte feta i släkten, bara tjocka... hahaha!
TezzAmore: Jag hade osså femta (runt 36) i bmi tidigare, men idag ligger jag på 26. Men hjälp vilken pärs det har varit till och från
Ibland har man ju bara velat gräva ner sig...
Äh, huvudsaken är hur man känner sig. Är man nöjd så kvittar det vilken bmi man har!
Ja just det... jag har aldrig varit på Evas Paley, men jag kan bara tänka mig hur mycket gott de har!
Fredag: Du är ju nästan nere på "normal"! Va roligt för dig! *hurrar*! Jag har gått från BMI 33,8 till 29,3. *Yay* Då tycker jag att vi firar detta imorgon med en trevlig fika på Evas!
TezzAmore: Ja, nästan... *ler lite generat* Men du som man är, blir man väl aldrig nöjd *suckar*
Du är ju osså hur duktig som helst!!!!
*jublar*
Freda: *gör vågen*
TezzAmore: Vågen fortsätter här borta!
Nej, nu är det dax att stänga ner datorn på jobbet. Önskar er alla en trevlig kväll!!!!
Ses i morgon!
Ha en trevlig kväll mina sköna damer! Kraaam!
*vinkar till Carma och Nickes, som kanske tittar in lite senare!*
Vad duktiga ni är!!! Tezz och fredag...Släjv har jag precis satt i mig en choklad kaka efter att inte ätit något gott på 2 veckor...Såå dåligt samvete. Men, skyller på förkylningen.
Va tråkigt att du inte kommer nickes -tänkte snacka lite med dig ang mailet, alltid lättare att ta öga mot öga än mail- men då får jag helt enkelt knåpa ihop något ikväll Kram på er
Godkväll på er. Nu har vi verkligen mycket på jobbet några dagar. Har inte haft tid alls att kika in till er. Skyndar mig att kika in innan vi åker hem.
Tezz: *vinkar tillbaka*
Jag kommer med på fikan imorgon. Orkar bara inte leta upp listan. Blir det några förändringar kan ni väl vara snälla och maila dem. Går snabbare att kika in på mailen om det skulle vara något.
Ska bli jättekul att ses imorgon. Kul att får träffa Fredag och Petra74 också om de kommer med.