Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Slänger in ett litet hej! Lilleman är fortfarande supersjuk men J är hemma idag. Och jag är tokförkylder - ska snart hem och kurera min stackars hals och näsa. Är löjligt trött på detta.
Kommer på fikat imorgon, längtar enormt men kommer strax efter 19 Håller ni en stol till mig?!!?
Kramelur
MissPhoenix : Tack tack!
Känner mig verkligen välkommen! Ni verkar vara ett riktigt glatt gäng.
Hoppas på att jag kan passa in bra med er!
:D
TezzAmore: Grattis grattis! Det måste kännas underbart att slänga/ge bort för stora kläder.
Jag kämpar fortfarande med de sista kilona, men det skall gå!!!
Var ute och traskade i regnet i morse, men vad gör man inte?!
Fredag: Tackar! *bockar och bugar* Det var en härlig och ovan känsla att gör mig av med för stora kläder! Jag kände mig som om jag var med i en sån där före och efter reklam! Hahaha! Kommer du imorgon?
Vilka ska hänga med på fika imorgon?
Tezz
Miss P (klart vi spara en plats till dig!)
Nån mer?
????
Malm
Lykke
Nides
Carma
Bauti
Linum
Nickes
Addiz
Petra
Fredag
TezzAmore: Är jag anmäld?!
Yes, det kör vi på, kan till 99%, annars så återkommer jag direkt i morgon!
=)
Är det 18.30?
TezzAmore: Har du kämpat länge med vikten?
Freda: Evas Paley, 18:30!
Ang. vikten... länge och länge... ett år ungefär. Jag har inte haft någon brådska. Vill inte banta, vill ändra min livsstil istället och det tar tid att ändra hela mitt livs matvanor! Har gått ner 11 kg och känner mig supernöjd! Vet att jag aldrig kommer att bli "smal". Det räcker med att titta på min släkt, ALLA är överviktiga! Själv då? Du skrev att du kämpade med de sista kilona?
Hej!
Jag kan tyvärr inte följa med imorgon! Skulle hemskt gärna vilja men jag är upptagen.
Nån mer?
????
Malm
Lykke
Nides
Carma
Bauti
Linum
Addiz
Petra
Fredag
Tezz: Snabbläste lite i tråden, ang dina urvuxna kläder, ALLT går att sälja på Blocket!
Prova där eller Tradera så kan du ju få några kronor för det iallafall!