• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

För alla pysselintresserade! Måste berätta... var på Kortmakaren i Floda igår! Litet ställe, svårt att hitta till (om man inte känner till Floda) men så trevlig tjej som har stället! Jag lärde mig mer på fem minuter där än på en timme i en butik i stan! Jag ställde hudra frågor och hon svarade glatt och visade gärna hur saker och ting funkade. Så nu vet jag hur man använder distress ink och hur man får ojämna kanter på tunt Mullberry papper! *hihihi* Synd att jag inte hade så mycket pengar kvar, annars skulle jag köpt lite mer grejer. Nu blev det bara två rullar dubbelhäftande monteringstejp. Det skulle kostat 90 kr, hade bara 84.- och sambon inte en spänn, så jag slängde fram betalkortet (de tar kort) Då sa hon att det gick bra med 84.- kontakt ändå! *fniss* Det kallar jag service! *me like*

Förresten, apropå festprogram... har varje gäst sitt eget festprogram eller delar varje person med sin bordsgranne?

• Ab fab

Va kul Tezz. jag är ju ingen pysslare men gillar alla affärer som förstår vad service är.

Bauti- hur går det med tavelramen?

• TezzAmore

Nån som har bra tips på vad man kan ta med sig som present när man är bortbjuden på middag? Ville försöka komma bort från den "vanliga" blomgruppen....

• FredagenDen13

Nickes-to-be & MissPhoenix: Tusen tack!

Händer det inget oväntat så kommer jag med ikväll. Skall bli jättespännande att få träffa er, fastän jag är så ny i sammanhanget.

Jag skall köpa tyg till tärnklänningarna ikväll efter jobbet. Men jag skall försöka hinna komma till 18.30

• FredagenDen13

TezzAmore: Jag älskar att få ljus i alla dess former. Det kanske kan vara något?!

• TezzAmore

Lykke: Vilken rolig sida! *hahaha*!

Fredag: Ljus var verkligen en bra idé! Var kan man hitta snygga ljus?

• FredagenDen13

TezzAmore: Ikea har ju, men tycker personligen att de är lite tråkiga att ge bort. Chili brukar ha fina, å till bra priser.
    Det är en bra kombination
    =)

• Ab fab

beror lite på vad de är för typer ni skall till men bra gåbortpresenter kan vara
    -några bra kaffesorter från en riktig kaffeaffär
    -riktigt fin choklad. sån som jag fick i mitt påskägg från karibien eller tahti eller så.
    -bra olivolja, kryddor eller liknande. Affären som finns i Allum (oil and vinegar) har jättefina presentidéer

• FredagenDen13

lykke07: *skrattar å viker mig dubbel*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3