• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

Min helg förresten var väldigt lugn. I lördags var jag så trött att jag inte kunde hålla mig vaken. Försökte faktiskt att gå upp några gånger, men jag somnade om hela tiden. Klockan halvsju på kvällen tvingade jag mig ur sängen eftersom jag behövde åka och handla. Annars hade jag nog sovit runt till nästa dag. På söndagen var jag mycket piggare. Uppe i ottan och städade och grejade och vid lunch kom en kompis hem för en pysseldag. Jättekul!! Vi satt och pysslade hela dagen.

Ok, nu måste jag gå. Om vi inte hörs innan så ses vi imorgon.

• Nickes-to-be

Kikar in en snabbis på kvällskvisten. Imorgon ringer klockan 5.30 så jag borde egentligen sova för länge sen.

Tezz och Fredag (och ni andra som håller på oxå): Vad duktiga ni är med vikten! Heja heja heja!!!!

Miss P: Vi kanske kan höras på tel istället ang mailet? Eller om du hinner knåpa ihop något svar innan dess. Hinner nog inte ringa förrän till helgen, kvällar med småbarn, ja du vet.... Hoppas lilleman snart blir frisk förresten! Skickar över en massa friskus!

Lykke: Hur har det gått med tårtorna? Har du hört nåt från henne?

Ha en jättetrevlig fika imorgon, jag hade sååå gärna följt med.
    Får hänga på nästa gång.

Kramis på er!

• Nickes-to-be

Ni får ta många foton på fikan imorgon så jag kan känna mig lite delaktig hemifrån...

• Addiz

Hej tjejer!

Är inte i Paris, så jag dyker antagligen upp imorgon!

*kram och god natt*

• Fröken Malm

God Morgon!

Idag ska jag till sömmerskan, det är därför jag är på jobbet så här tidigt.

Igår efter jobbet gick jag till N's jobb så där satt vi till kl 21.30 och fixade iordning festprogrammet. Om jag får säga det själv blev det himla bra! Jag kan ta med ikväll och visa.

Ska förresten bli väldigt trevligt ikväll!

• Ab fab

God morgon

Fr Malm- så spännande med programmet. Ser fram emot att få titta på det. Har du kyrkoprogram också? Nyfiken...

Nickes- jag har kollat med henne. Tack. Jag måste kolla med R o sen skall jag ringa henne. Lite dyr kanske.

Det är mycket som står still just nu hemma (husmålaren, mammas målare, gräsmatteanläggaren o bröllopsplanering.) R har en mega konferens med sura fransmännen så allt ligger nere tills de åkt hem.

• TezzAmore

God morgon!

Idag är det fika!! *yay* (Gör en liten dans) Vilka ska med idag?

Tezz
    Malm
    Carma
    Lykke
    MissP
    Addiz

-------------

??????
    Nides
    Bauti
    Linum
    Petra
    Freda
    Skulle ni med tjejer?

• Ab fab

Åh va kul att träffa er. Jag har med mig kameran så ni blir förevigade

• Fröken Malm

Lykke,

Japp, tar med vigselprogrammet också!

Vill gärna byta några ord ang ditt staffli ikväll.

• Ab fab

självklart fr Malm. Påminn mig

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3