• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

min skall bli uppsydd. mest för att rätt färg o rätt design har jag inte hittat till rätt pris....

• FredagenDen13

lykke07: Ja, det är inte lätt att hitta just det man vill ha, till rätt pris.
    Jag fick inte ihop pris & rätt modell när det kom till tärnklänningarna.

• Fröken Malm

Nu är jag tillbaka!

Har varit hos sömmerskan och nålat upp och in klänningen. Ska dit igen på fredag och prova innan hon klipper i klänningen. Hur trevlig som helst var hon!!!! Kan varmt rekommendera.....

• Linum

Äntligen hemma igen! Här är man borta i några timmar och ni hinner avverka flera sidor

Har varit hos optikern, flanerat på stan med M och käkat GI-mat på Hagabadet (kan varmt rekommenderas!). Vi var faktiskt inne i affären på Haga Nygata och köpte vit tryffelolja och citronolja i "lösvikt" (heter det så när det är flytande?.. borde det inte heta lösmängd när det är i dl...)

Mina glasögon är klara att hämtas imorrn! Yipeejaj!

Jag kommer ikväll.

• Linum

Fröken Malm: Jag var inne på Prickig Katt. De hade en fin pärltiara som skulle passa dig. Dessutom gör de på beställning!

• Ab fab

Hej Linum

Kul att höra att du mår bra. Undrade om du försvunnit i desperation över att jobbdatorn var konstig.

• Linum

Lykke: Det var precis det jag gjorde...
    M var ju ändå ledig, så det blev stan istället för datarummet.

• Fröken Malm

Linum,
    Tack för tipset!

Kanske hinner dit och glutta innan fikan idag.

Börjar förresten bli rejält nervös nu.....hur botar man det???

• Linum

Fröken Malm: Man andas, säger att man är bäst i hela världen och sedan går man och fikar med alla de andra brudarna! *skickar en slängkyss tvärs över dalen*

• Linum

Skämt å sido. Man SKA nog vara nervös. Det hör liksom till hela grejen.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3