• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

God damn! Vilka hemska kreationer!

• Fröken Malm

Nu sticker jag! Syns sen!

• Ab fab

nu sticker jag med. syns om två timmar

• Nickes-to-be

Halloj!
    Hoppas ni får en jättetrevlig fika ikväll! Smaska gärna en chokladmuffin och en kopp te åt mig..

Nu ska här babysimmas!

• Addiz

Ååååh, Tezz fick inlägg 2000!!!!

Tack för ikväll tjejer! Skönt att få prata "bara" bröllop, utan att behöva känna sig som bridezilla... :)

Fredag: kul att träffas!

*kram och god natt*

• bauti

God mörra
    Totalt i nattmössan än.

Tack för igår. Det var lika trevligt som vanligt
    Synd att inte alla kunde komma. Är nyfiken på er "nya" som jag inte träffat än.
    Men det kommer fler tillfällen.

Nu skall här vigägs å hämta bilar.

Hörs sen

Kröm

• Fröken Malm

God Morgon!

Alltid lika trevligt att träffas!

Igår började jag gå in mina dojor.....har lite ont i tårna.

• Addiz

Malm: äsch, vill man vara fin får man lida pin ;) Det kommer säkert gå bra, om du går med dem hemma varje dag efter jobbet så hinner de nog bli mjuka och sköna tills det är dags!

• Addiz

Fredag: är du med på vår maillista förresten? Tycker mig inte se nån adress där som kan härröra till dig?!?!

Tjejer, ni har mail iaf! =)

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Alltid lika kul att träffa er! Man åker hem med ett stort leende på läpparna!

Freda: Kul att träffas! Du var en supertrevlig prick!

Håller på att maila med resebyrån. Fick svar därifrån idag. Vi tänkte vara i Las Vegas ca. en vecka. Under den veckan tänkte vi åka till Grand Canyon på en övernattning i en lodge. Frågade då om det gick bra att checka ut från hotellet den dan så slipper man betala för den natten man inte sover där. Fick till svar att vi får kolla med hotellet på plats om vi kan lämna bagaget där och att det sker på eget ansvar.... Blev lite orolig nu... tjejer, ni som rest en del, hur funkar sånt? Har inte sån stor hotellvana...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3