Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
fredag- vi tjoar :-9
vi skall ju inte ha någon speciell bröllopsfotografering utan har med oss fotograf under vigsel, mingel och gästpresentation så jag behöver vara på vigselplatsen max 30 min före
Jag har dock inte satt mig och gjort nån egen tidslinjal än, så jag vet inte om det är rimligt.... Har storslagna planer på att göra ett typ tredimensionellt schema med vem som ska göra vad och vid exakt vilken tid... Sånt roar jag mig på min fritid! =)
åh snälla Addiz... kan du inte göra din simulering av din tidsplanering på mig Jag ställer gärna upp som försökskanin*s*
lykke: jag kan försöka :) måste bara fundera lite till hur jag ska göra. Har en idé i huvudet, men måste bara se så att den funkar i typ Excel el dyl....
Jag bara känner att det är underbart att ha kort hår! Kl 7 på morgonen är ju fantastiskt tidigt! Beroende på vad man ska göra iofs... Ska man ha löshår lär det ju ta lite tid att få i.
Hihi! Hörde en sån rolig grej på tv (tror de va igår)... det var en göteborsk hantverkare som fixade med nått i ett inredningsprogram på trean. Så sa han till sina stockholmskollegor: (på breeed göteböschka)
- vet du va det bästa med stockholm e?
- Nä...?
- Tåger till Götlaborrrg! *skratt*
För den som drar stl S. "kanonfin" brudklänning till salu!
www.tradera.com/Brudklanning_strlS-auktion-42681570
åhhhh den har jag alltid drömt om....
Ärligt?!?!??! Om man nu ska sälja en redan svårsåld kreation, kan man inte fixa till så den hänger lite snyggt åtminstone och stryka klänningen?!?!?!?
www.tradera.com/brudklanning-auktion-41802142