• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

TezzAmore: Superbra!

• TezzAmore

Va faen ska jag göra med en idotkollega? Vi delar skrivare och han envisas med att plocka ur det jag skrivit ut från skrivaren och lägga det framför faxen! Jag har bett honom snällt (för länge sen) att låta mina grejer ligga kvar, men det ville han inte... han tyckte att jag skulle hämta efter varje papper jag skrivit ut. Det är så töntigt! Jag kanske får nått emellan och kan inte hämta pappret meddetsamma... Det slutade med att vi grälade och jag "tackade" honom hjälpen! Igår skrev jag ut ett festprogram, så ringde det och jag fastnade i det samtalet en stund. Sedan när jag var klar och skulle hämta mina papper hade han lagt det (med sidan upp) vid faxen där det typ rör sig mängde med folk! Hallå eller! Det var privata grejer! Va faen gör det honom om det ligger några papper i skrivaren ett par minuter? Jä*la idiot!!!!!! Han har tom. gått och pratat med chefen om att han vill ha en egen skrivare, vilket medfört att jag "blivit" inkallad till chefen. Jag förklarade att det var så himla töntigt! Det gällde ju bara en skrivare för fasen! Barn dör av svält och folk blir mördade varje dag och så kan han lägga energi på att klaga på att jag inte hämtar mina papper ur skrivaren???? Skrivaren som dessutom tillhör företaget!!!!

Åhhhhhh..... Tack för att jag fick skriva av mig litegrann... säkert massa stavfel, orkar inte läsa igenom det för då blir jag arg igen...

• Ab fab

tezz- skaffa en brevkorg och ställ vid skrivaren så kan han lägga pappren där. Kan det vara en idé?

• TezzAmore

lykke07: Har tänkt på det me, men det finns inte plats där...

• Ab fab

hänga på väggen? flytta skrivaren? slå gubben i huvudet med patronen?

• FredagenDen13

TezzAmore: Jag är en elak j*vel, så jag hade "gömt" hans papper där de inte borde ligga, å låtsas som att det regnar när han undrar.
    Förstår att du blir sur!
    Så onödigt!

• TezzAmore

lykke: Gillar ditt förslag med patronen! *fniss*

Freda: Jag har själv sjunkit till hans nivå nån gång och lagt hans papper vid faxen bara för att jävlas... Det känns gott för stunden! Hehehe! Bara synd att det aldrig tar slut... Vet inte riktigt vad jag ska göra... (mailar dig nu!)

• Ab fab

Fr Malm -

*hihi* Jag tror N klär i allt

• Carma07

Tjenixen tjejer.

Tack för igår. Supertrevligt som vanligt. När blir nästa gång?

Fredag: Kul att få träffa dig. Roligt att du ville hänga med.

lykke: Jag såg dig som ett litet suddigt streck bort till tåget. Själv hann jag köpa en urkass tidning. Det stod på framsidan om egna personliga bröllop. Det var tre sidor med tre olika berättelser och de var ju vanliga tradiotionella bröllop iaf. *sur* Slängde den direkt när jag kom hem.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3