• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

Kan vi bestämma nån dag framgent för grillning i trädgården? Lite vin o prat så vi får höra allt om fr Malms bröllop?

• bauti

Måste iväg nu. Men hörs senare.

Kram @--{---

• Carma07

Godmorgon.

Vi försov oss lite idag också. Det blev snabba ryck till jobbet. *usch*

Nides: Åker du själv till Magnolia? Är själv sugen på att åka dit, men har inte bestämt mig ännu.

Addiz: Vad bra med din backup om det skulle regna på vårruset. Det alternativet har ju inte funnits i mitt huvud när jag har tänkt oss fika i gröngräset.

Fika igen!! Vad roligt!!

Hur är det med MissP och Nickes?

• Carma07

Vi pratade väl om en grillträff eller något där killarna kunde hänga med om de vill.

• Addiz

Ja, hur är det med MissP och lilleman?!?!

*ropar* MiiiiiiiisssssPPPPP?

• Linum

Har också försovit mig idag... vaknade nu och sitter helt yrvaken framför datorn...

Hämtade mina glasögon igår! Kanonsnygga, om jag får säga det själv. Var tvungen att klippa luggen också

Addiz: Bra idé med picknick hemma hos er efteråt.

• Ab fab

Addiz- tack för backupplanen. Kanonbra

Linum- nyfiken på glasögonen. Va kul att du är så nöjd.

Skulle vi kunna få ihop en grillning med alla? Skulle det funka?

• Addiz

Grillning låter jättekul!!!!!

Linum: har du ingen bild?

• Fröken Malm

Hej tjejer!

Har gjort "come back" på gymmet, eftersom jag varit i obygden även sjuk. Kändes skönt!

Lykke,
    Kommer ev på söndag och hämtar staffliet, om det inte blir möhippa på lördag. Men jag ringer innan i vilket fall!

Kanske kan vi boka in en fika i vecka 22. Är gräsänka i två veckor, N ska till London och jobba.

• TezzAmore

Va kul med träff! * Kan säga redan nu att lördag i V.22 (den 2/6) är jag och sambon bortbjudna. Ska hem till den där tjejen som flyttar tillbaka till Gbg! Lördag V.21 (den 26/5) går inte heller... ska på Mamma Mia... Senare i Juni är det iaf. inte bokat nått!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3