• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Petra74

5 maj - OK
    12 maj - OK
    19 maj - Ok
    26 maj - OK
    2 juni - OK
    9 juni - OK
    16 juni - OK
    30 juni - OK

Så ser det iallafall ut nu! Men det kan ju ändra sig!

Fast kan inte vi tjejer ta en fika snart iallafall?

• Nides

Lykke & Carma: Jag går med ER!

• FredagenDen13

TezzAmore: Är det du som är bäst på att "fixa å dona" när det gäller?
    Jag är jätteglad att det finns någon som är bättre (sämre vore svårt att vara) än mig!

• TezzAmore

Malm: Läste tråden... säger bara "men hallå eller"! Att folk orkar...

Jag har tyvärr så dålig kondis att jag inte orkar jogga så länge, annars kunde vi joggat Linum. Däremot skulle jag gärna vilja gå snabbt. Söndagspromenad kan jag ju ta nån annan dag och om jag ändå ska ut och röra på mig, hihi! Nån mer som vill hänga på?

Freda: Om man säger såhär... jag har en förkärlek för ording och reda och listor! (men jag är absolut inte pedant... vi har en hel hjord dammråttor under sängen hemma!)

• Fröken Malm

Ja, den TS är verkligen spydig..... Om man nu irriterar sig på trådar som inte har med bröllop att göra kan väl låta bli att läsa dem. Tycker det är roligt att det inte bara är "bridezillas" här. De som redan gift sig är ju jättevärdefulla i att tips och råd!

• Linum

Tezz: Då går vi snabbt, så kan vi jogga en och annan meter om och när vi känner för det!

• FredagenDen13

Jag hade gärna velat se allas brudklänningar, iaf de som vet vilka de skall ha

Någon som har lust att maila lite bilder någon dag, så hade jag blivit jätteglad!

• TezzAmore

Linum: Cool! Låter bra! Fast börjar jag bli röd i ansiktet och det kommer fradga ur munnen på mig kanske det är dags att sluta jogga! hahahaha!

Har inte tränat sen onsdags förra veckan för att jag haft ont i halsen. Har fortf. ont i halsen... mår bra förövrigt (förrutom att jag är trött som faen) hur länge ska man vänta innan man går till läkaren? (HAAAATAR att gå till läkare...)

• Fröken Malm

Fredag,
    Min gör sig inte sättvis på bild! Du får komma och se live istället den 19:e.

• FredagenDen13

Fröken Malm: Är vi hemma den helgen (vilket jag tror) så kommer jag MED GLÄDJE & tittar på klänningen den 19:e

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3