• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • MissPhoenix

J klarade sig hyfsat, lite ont efter bältet bara.... Men bilen är helt sönder....Vi som bestämde att vi skulle sälja den så fort den kom hem från verkstan. Och felet var Js så vi får ju betala självrisken och allt......

• TezzAmore

MissPhoenix: Klart vi saknar dig! Herre jösses, varför kommer allt på en gång? Gick det bra med J? Hoppas allt allt löser sig snart för er... *krama om*

• MissPhoenix

tittar kanske in senare och skriver mer - kram på er

• Carma07

MissP: Vilken soppa. Kramar om och tänker på er. Hoppas det inte dröjer tills ni får allt bra igen. Du är saknad här.

Malm: Läste igenom den tråden. Urbota dumt tycker jag. Det är ju ett öppet forum. Och alla har en fri vilja av vad de vill läsa för något. Det är ju inget tvång att läsa och kommentera alla trådar.

Tezz: Räcker det med att lägga upp datumen här på tråden eller vill du ha svaret på mailen också?

För övrigt så kan jag fika den 10 maj som det ser ut nu.

• Petra74

Härligt väder idag!
    mamma har varit här och hjälpt mig städa och tagit med sig flera kartonger med barnkläder som hennes arbetskollega ska ta med sig till ryssland! Skönt att veta att det kom till användning.
    Nu ska jag hämta barnen på dagis och skola. Det får nog bli varsin glass på vägen hem! See you later!!

• FredagenDen13

Åh vad underbart det är ute!!!
    Har fönstret öppet på kontoret för att få andas den friska luften...

• Carma07

Vi gick fram coh tillbaka till lunchstället och käkade utomhus. Jag höll på att smälta bort. Det är sommar idag.

• Ab fab

det blev en glass på kajkanten vid Barken Viking. Vi var inte ensam om den tanken om man säger så

• FredagenDen13

Carma07: Tog klänning på mig idag, tänkte fira till det att sommaren är här!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3