Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Tezz. . en vecka.. sen är det bra att gå till läkare. så det är nog dags nu.
bauti- bokat tid his din vaxtant.
ang tråden... vilken gräslig ton det blir. Ju fler som hänger här desto bättre tycker jag.
Hörr tezz- my list master- kan du hitta en dag för en fika för kanske?
Vissa trådar ska man inte blanda sig in i, men jag kunde inte låta bli.......
jag tycker man skall blanda sig in, precis som du gjorde fr Malm. Om man inte gör det accepterar man den ton som en sådan TS anger.
Jag reagerade på att hon omnämnde singlar som "stackare" och "vilsna själar"......
lykke: Tänker du på en vanlig fika som vi gjorde i tisdags? Hmm... funderar litegrann... Va sägs om torsdag den 10 Maj??
Fröken Malm & Tezz:
www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m2252768.html
Någon som letar bilder från Stora Holm.
Tezz,
behöver dig på MSN!
Malm: Jag kooooommmer!
hej hej allesammans! skickar in ett snabbt svar - just nu är livet lite knas. Lilleman har varit supersjuk,, eller jag, han är fortfarande jättesjuk. Ligger på östra sjukhuset. Båda trumhinnorna sprack påstackarn och då kan jag bli såååå sur. Vi har varit hos doktorn 3 ggr och alla gångerna sa dom att öronen var fina... Dom spricker inte över en natt!!!!
För övrigt krockade jocke med bilen igår så den är totalkvaddad - vi hämtade den från verkstan förra veckan!!!
Pappa ligger på kungälvs sjukhus och kommer nog inte närvara vid bröllopet...... usch- blir så ledsen när jag tänker på allt. Inte meningen att deppa ner er alla men ville bara förklara läget ifall att ni saknar mig
kram på er
Åh miss P. vilken röra. klarade J sig utan skador? Håller tummarna på att du, han o lilleman snart får vara hemma alla tre!