• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

lykke07: Åh vad det låt gott... *avundsjuk* Jag åt thaimat... inte bra för min mage

• Fröken Malm

Någon som varit i Mölle? Funderade på att boka detta stället: www.grand-molle.se/

N var på kundbesök i Mölle i höstas och sa att han gärna skulle vilja åka tillbaka dit! Så jag tänkte överraska med en weekenddär som morgongåva.....

• Linum

Mölle=jättemysigt!

Ni måste gå upp till fyren och och äta på den lilla restaurangen där. Kanongott och vilken utsikt!..

Ni kan ju också passa på och besöka Höganäs outlet (Iittala, höganäs, Kosta Boda etc.). Flickorna på Skäret är gulligt men jättedyrt. Gamle kungen åkte alltid dit och käkade deras vaniljhjärtan och drack kaffe. Ligger inte långt från Mölle.

• TezzAmore

Carma: Det räcker med det du skrev här i tråden!

• bauti

Skall erkänna direkt att jag inte orkar läsa det sit skrivna sidorna (typ 10st).

Stresshanteringskuren var JÄTTE bra. Vet varför jag mår som jag gör just nu.
    Fick fram att jag är otroligt alergisk mot stress. Och så finns det inte "possetiv" stress. Kroppen reagerar samma på stress som stress.

Grillningen låter jätte kul. Skall kolla med P & L (om ingen har något imot en minivovve som är DÖsöt)

Sitter på balkongen å lapar sol med en bärs

• Fröken Malm

Bauti!

Avis på balkongen och bärsen!!!!

Tack Lykke och Linum för tipsen!
    Ska kolla om det finns några gulliga pensionat i Mölle-trakten.

• TezzAmore

Men bauti då! *fnissar*

• Carma07

bauti: Kul att kursen var givande och bra. Har varit trasig i stress och det är inte roligt. Man blir aldrig sig själv efter det. Och då antar jag att jag råkade lindrigt undan ändå. Det var inget bra att ha två jobb och jobba sju dagar i veckan under en längre tid. Det tar evigheter att vila upp sig efter det. Dögulliga hundar har jag inget emot. Dessutom är jag nyfiken.

Också avis på sollapande och bärsen. Längtar hem nu.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3