Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Malm: Säg bara till så kommer Commander Weddingtroup och rycker ut mot de sura tanterna!
Ha en trevlig kväll tjejer!
*vinkar till Nickes och Carma* Arbeta inte ihjäl er nu va! Kraaaaaaaam!
God kväll mina damer! ;)
Carma: jag köpte tidningen jag också, och blev ganska så besviken...
Fredag: jag har också två katter! Precis som Linum, och jag har en hund, utan moonboots, men just nu med tratt ;)
Ikväll ska jag bara fixa saker inför min fest på lördag, typ tipspromenad etc.
Idag cyklade jag till jobbet och lånade en bil hem och imorgon ska jag cykla hem från jobbet, väldigt skönt faktiskt.
Till middag blev det kycklingfilé i Gorgonzolasås *mums mums* Lite nötter till efterrätt. På fredag är jag ledig, då blir det GeKås och sen är det klämdag på måndag så jag har efter imorgon 5 låååånga härliga lediga dagar! *skiner som en sol*
*kram på er*, och vi hörs förmodligen imorgon!
Hallåååå.. ;)
Jag saknar er ju på dagarna!!!!! Hinner ju iaf läsa ibland... :D
Har haft såå mycket att göra på jobbet men som tur är jag ledig på fredag o även måndagen. Alltså 5 lediga dagar.... HAde jätte gärna träffat er alla. :(
STOR KRAM!
Nides: vi saknade dig häromdagen!!!
Och Nickes också såklart! :)
Godmorgon....
Vilken härlig väder vi har idag.. jippi...
Jobbar för fullt, eftersom jag är ledig imorogn så måste jag vara klar med ganska mycket idag.. Men jag tänkte se hur ni andra har det..
På lördasg ska jag till borås, men det kasnke jag redan har nämnt, ska till magnolia o se va de har i kort väg. Måste ju fixa korten så jag kan skicka iväg de.
Sen har jag fortfarande inte fått tag på vigselförättaren.. irriterande!!!
God morgon!
Hej Nides! *vinkar* Kul att du hinner hänga här en stund!
Igår skrev jag ut våra kylskåpsmagneter! Det blev superbra!! Tar med mig korten och allt annat på nästa träff! Ja, om jag nånsin blir klar... hehehe!
Idag håller de på att slamsuga vissa delar ute på verkstan. Det luktar svavel, bensin, disel och gummi här inne på kontoret idag!!! *blääää* Jag som är lite känslig för starka dofter, har varit här i 20 min. och börjar redan få huvudvärk... det är verkligen en fruktansvärd lukt! Hoppas de blir klara snart...
Hej på er.
God morgon Nides. har du hittat någon som du är intresserad av som förättare? Annars havr vi en från lerum som är kanontrevlig (Carina Malmer Tel: 0302-227 54)
Gjorde inte mycket igår. Kramade på R, läste deckare (senaste Helene Tursten. Gillar bäcker som utspelar sig i Göteborgsmiljö)och tvättade. En drink på balkongen blev det innan solen gick ner.
Idag blir det träna, handla och tvätta igen. Mycket arrangemang i helgen- flytta åt mamsen, gäster på lördag, slappardag på söndag, valborg med champagnefrukost o gåbortmiddag, första maj skall vi fixa lite hemma och ha lite fikagäster.
Fr Malm- vill du hämta stafliet i helgen är vi hemma söndag o tisdag
Tack Lykke! Vi har en som vi vill ha som är persiskttalande. Vill ju ha lite inslag av iran på bröllopet. Tänkte hon kunde läsa en dikt på persiska som inledning. Ska ringa henne ikväll oxå se om jag får tag på henne. :D
Tezz:*vinkar tillbaka* ;)
Ska du skicka med kylskåps magneterna i inbjudan??? :)
Nides: Ja, det ska vi! Det blir en rolig, lite ovanlig grej... hehehe! Har hittat en jätterolig bild...