• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

Jag tänkte på en sak som jag behöver hjälp med. Vigseln är 1630. tar ca 20 min. Sen följer champagnesalut och allmänna gratulationer. 18.00 öppnar krogen. Mellan detta skulle vi vilja ha något arr. Hade funderat på en teatergrupp och en mordgåta men de skulle ha 18.000. Lite för dyrt för oss

uppgiften skall lösas i grupp. gruppen blir bordsplaceringen. Det skall passa för lite olika språk. Helst ingen poängpromenad/quiz. varenda kalas de senaste åren har haft en frågesport. Någon form av teambuildinguppgift som inte krävs att man svettas eller går för långt... va sjutton skall vi hitta på?

• Linum

Mitt ENA lår är större än en "nollas" midjemått...

Kändes fint att döpa om dem till nollor...

Man ska nog kanske ta hänsyn till att systrarna Olesen är knappt 160 cm långa...

• Linum

lykke: Kan de inte få ord som de ska sätta samman till kärleksdikter/hyllningar/sånger till er två? Dela in så att det finns grupper utan engelskspråkiga.

• Ab fab

Linum- klart en idé men kan det inte bli larvigt? Fast det klart... om man tar lite fåniga ord så ´blir det inte så högtravande.

• Linum

Sätt en teaterapa i varje grupp, skriv fåniga ord på lappar, så kan det nog kanske bli kul.

Musiktävling kanske? Intron från olika låtar etc.

• Ab fab

ja musiktävling är kul. det skall jag fundera på

• FredagenDen13

Sitter å knepar på lite info om bröllopsgäster. Det är ruskigt svårt ju
    :-/

• Ab fab

Oj.. den här dagen gick snabbt. Nu är det dags att gå hem. Syns i morgon

• FredagenDen13

Dax att bege sig!
    Trevlig kväll!

• Fröken Malm

Detsamma!

Jag vill ha helg!!!!!! Mycket på jobbet nu.....sura kärringar överallt känns det som!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3