• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

*fnissar åt linums beskrivning*

• Ab fab

var glad att du inte la bröllopet på göteborgsvarvshelgen. när jag ´jobbade med limousiner o hade bröllopskörningar så var det den värsta helgen. omöjligt att köra i stan- vi brukade neka att köra den helgen

• Ab fab

jag skulle gärna vilja veta hur ni lagt upp tidsplaneringen på bröllopsdagen, dvs frisör, make up etc. Vi har ju vigsel 1630. Ingen fotografering före så jag tänkte väl att ca 12 var bra att vara hos frisören. Men make up tjejen tyckte vid 9... hmm... Så hur gör ni?

• FredagenDen13

lykke07: Mycket bra fråga!
    Det är jag osså nyfiken på...

• Ab fab

jag skall träffa min frisör på fredag- jag skall kolla med henne också

• Fröken Malm

Jag ska till frisören den 10/5 och göra slingor. Ska samtidigt ha konsultation om både frisyr och sminkning.

Kanske är det för nära inpå? Kanske ska se om hon har nån tid snart istälelt?

• FredagenDen13

Nu försvinner jag snart för dagen.
    Vi ses ikväll!
    Ser ni någon förvirrad halvblond, lockig tjej med vitjacka på Evas Paley, runt 18.30, så tjoa på mig!

• Addiz

Hej tjejer!

Min frissa tycker att för att vi ska hinna fota innan vigseln (som är ca kl 16 eller 17) och hon ska fixa mitt hår och tre enkla frisyrer på mina tärnor, så ska vi börja ca kl 7 på morgonen.... =/

• Addiz

Nides: testade att göra din Quinotto: den blev såååååå god!!!! *mums* gott i magen innan man ska åka och träna och sen träffa er godingar! =)

• FredagenDen13

Addiz:
    Oj!
    Det var tidigt. Nu börjar jag bli lite småstressad
    *suckar*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3