• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fröken Malm

Linum,
    *skickar en slängkyss tillbaka*

• Ab fab

klart man skall vara nervös . bästa sättet att inte bli för nervös är för mig att skriva listor så jag vet vad som behövs göras o sen bocka av.

men du kommer väl att bli hippad i helgen...

• Fröken Malm

Lykke,

Ja, man vet aldrig........ Antingen nu till helgen eller nästa! Det är definitivt nåt på gång!

• Linum

Jaha, då får man väl befinna sig inne i stan både denna helg och nästa för att fota...

• Ab fab

det är ju en lång helg så både lördag, söndag o måndag funkar ju

jag roade mig med att sätta myror i huvudet på mina vänninor. de snokade efter vad jag skulle göra helgerna före bröllopet. 4/8 var en av bästisarna i Kroatien. Sen sa jag snabbt att jag skall på bröllop 11 o 18 augusti. Att jag bara skall kolla på Bauti o Carma... det behövde jag inte berätta. Nu har deras möhippeplanering blivit mycket svårare *ler lite elakt*

• Ab fab

jag sitter på Bryggeriet måndag lunch. Först är det champagnefrukost, sen blir det pyttlunch med snaps. 100 man sjunger snapsvisor och vinkar till studenterna

• Linum

Jag har räknat lite... av 17 bjudna tjejer (som man kan tänka sig vill hippa) bor 4 i Göteborg... 7 st bor längre bort än 15 mil...

*snyftar lite*

Jag får be min syster bjuda in alla er på hippa i september då

• Linum

"7 st bor längre bort än 25 mil" ska det t o m stå...

• FredagenDen13

Jag vet vilket datum jag skall bli hippad... vet att jag inte skall veta, men jag har lyckats få reda på det.

• Ab fab

klart vi går på din hippa Linum. Om jag får kommer jag som ett skott. Whiskyprovning kanske?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3