Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Linum,
*skickar en slängkyss tillbaka*
klart man skall vara nervös . bästa sättet att inte bli för nervös är för mig att skriva listor så jag vet vad som behövs göras o sen bocka av.
men du kommer väl att bli hippad i helgen...
Lykke,
Ja, man vet aldrig........ Antingen nu till helgen eller nästa! Det är definitivt nåt på gång!
Jaha, då får man väl befinna sig inne i stan både denna helg och nästa för att fota...
det är ju en lång helg så både lördag, söndag o måndag funkar ju
jag roade mig med att sätta myror i huvudet på mina vänninor. de snokade efter vad jag skulle göra helgerna före bröllopet. 4/8 var en av bästisarna i Kroatien. Sen sa jag snabbt att jag skall på bröllop 11 o 18 augusti. Att jag bara skall kolla på Bauti o Carma... det behövde jag inte berätta. Nu har deras möhippeplanering blivit mycket svårare *ler lite elakt*
jag sitter på Bryggeriet måndag lunch. Först är det champagnefrukost, sen blir det pyttlunch med snaps. 100 man sjunger snapsvisor och vinkar till studenterna
Jag har räknat lite... av 17 bjudna tjejer (som man kan tänka sig vill hippa) bor 4 i Göteborg... 7 st bor längre bort än 15 mil...
*snyftar lite*
Jag får be min syster bjuda in alla er på hippa i september då
"7 st bor längre bort än 25 mil" ska det t o m stå...
Jag vet vilket datum jag skall bli hippad... vet att jag inte skall veta, men jag har lyckats få reda på det.
klart vi går på din hippa Linum. Om jag får kommer jag som ett skott. Whiskyprovning kanske?