• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Enligt semesterlagen har man också rätt att ta semester under annan tid på året om man har särskilda skäl. Bröllopsresa torde vara ett sådant.

Har för mig att läste detta härom veckan när Tezz pratade om semester.

• Nides

Jaha, det visste jag inte... oj då...

• Linum

...men visst kan man neka en anställd semester... Man gör sig inte vidare populär som chef dock...

• bauti

Hej

Tezz: När jag rensar garderober så skänker jag kläderna till det hemlösa i gbg. Det ligger mitt i mot Blåstjärnan, ett rött hus, det står kyrkans stadsmission (tror jag). Det går inte att missa.
    Det som dom verkligen har brist på är underkläder.
    Kläderna kommer verkligen till nytta. Å dom som är där blir SÅ glada.

Min helg bestod av tvätta alla fönster, fasaden å rensa i trädgården. Somnade kl 21 i lördags å vaknade kl 10 på söndagen.
    Jag behöver skönhetssömn

Längtar till i morgon då vi skall vi fika

• Ab fab

har alla festlokal bokad nu? Jag fick tips om en (en kamrat skall ha show i lokalen men den verkar urtuff)www.berg211.se/

Addiz- kommer du imorgon eller är du Paris?

• TezzAmore

Lykke: Va fint de blivit! För några år sedan gick sambon och jag in där, då var det skatebord killar som hade stället! Det fanns enormt stora ramper och massa fjortisar där!

• Ab fab

aha.. jag tror jag har varit på teater där. jättekul när de spelade i de olika valven med massor av levande ljus

• Linum

De håller på att byta ut servern på Borås Tidning, men ingen har sagt till mig (fick reda på det av en arbetskamrat). Jag funderar på att bara ringa och felanmäla och säga att jag inte kommer in på min mail och undra om det är något fel.

• TezzAmore

Linum: Ja, ringa dit kan du väl göra! Om inte din arbetskamrat hade sagt till så hade du ju inte vetat och kanske ringt ändå?!

bauti: Tack för tipset! Ska först hem till morsan med kläderna för att se om det är nått hon vill ha! Synd att slänga användbara kläder!

Vilka ska med imorgon?

Tezz

Nån mer?

????
    Malm
    Lykke
    Nides
    Carma
    Bauti
    Linum
    Nickes
    MissP