• Gemma

En plats i solen

Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).

Kram, en av kineserna.

• Svar på tråden En plats i solen
  • Lapinette

Ahhh, då förstår jag, 3 veckor är lång tid. Tror jag endast varit ifrån maken så länge en gång och det var när vi bodde på distans och han skulle på konferens till US. Det kändes olidligt långt.

• Gemma

Lapinette, tre veckor är ingenting jämfört med de tre år vi levde isär... men vissa saker vänjer man sig aldrig vid. Och jag får väl helt enkelt fokusera på det roliga med att vara i Sverige istället.

• Lapinette

Du lär nog vara så busy att du knappt hinner sakna. Som jag skrev förut är det en helt underbar vår...ser så fram emot helgen och 20 grader varmt. Ska nog ta oss ut utanför stan och ha årets första picnic.

• Gemma

jaaa! flygbiljetterna var slut.

• Gemma

Hmm. På tisdag kunde man visst få plats.

• margaux

Dagen ler mot mig.. Härligt!
    Äntligen är jag färdig med mitt arbete, jag kunde dumpa kuvertet i min handledares brevlåda kl.20.30 igår. Skönt!

Gemma. Det går så fort när man väl är iväg... Det kommer bli jättehärligt när du kommer! Jag tycker inte det är jobbigt med en liten paus från min sambo, skönt och nyttigt att få sakna lite.
  • margaux

Lourdes.
    Jag hoppas verkligen att ni blir nöjda med mina vinförslag... Fick lite ansvarskänlsa nu.
    Jag har inte på mig min förlovningsring på träning, vid disk/städ eller när jag sover. Men när jag får den helt släta, som du också har, så kanske det blir med på allt!
    Jag sover inte med klocka eller örhängen heller, gillar inte att ha något på mig.

• Lapinette

Konstigt nog så åker alltid klockan av så fort jag kommer hem eller hit på kontoret...men mitt guld och mina diamanter tar jag inte av mig.

• lourdes

Grattis margaux till inlämnat arbete. Tror säkert det blev jättebra!

Vi provade vinerna innan vi drog iväg, så vi vet vad dom smakar ;)

Jag kan tycka att det kan bli lite äckligt med bakterierna som samlas under ringen om man inte tar av den titt som tätt. Och att hela tiden blöta ringen vid disk. Men det borde dom ju tåla så det är väl inget att bry sig om egentligen, antar jag. Liten fundering såhär månaden innan...

• Lapinette

Diamanterna gnistrar så fint när man har diskat . Faktum är att jag diskar otroligt sällan så jag tänker inte på det som ett problem. Alla gör vi som vi själva tycker och känner men mina ringar följer med mig överallt.

Svar på tråden En plats i solen