En plats i solen
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Marskatt igen: Om din man har varit där och gillat stället så går det säkert att bo där :)
Gemma: När jag låg i sängen så snurrade världen, även när jag blundade. Men när jag gick upp så kändes det som att gå på en båt med värsta sjögång! Fick hålla mig i väggarna för att inte ramla omkull. Blev förstås "sjösjuk" och kräktes som en hund. Efter en vecka så försvann symptomen. Jag har därefter haft slängar av det ibland, men det har gått över efter en 1/2 dag eller så. En kompis till mig råkade också ut för det men för henne tog det betydligt längre tid att bli symptomfri.
Vad det än är du råkat ut för så är det på sätt och vis skönt att läkarna anser dig fullt friskt, eller hur? För jag utgår från att du genomgått alla möjliga prover och röntgen?
Kom att tänka på en sak så här på senkvällen;
Ni som har vigselringar, tar ni av ringarna någon gång, t.ex när ni städar, diskar, duschar, sover, eller sitter den på hela tiden?
Hej flickor! Det var ett tag sedan jag var här och jag orkar nog inte läsa igenom alla inlägg...
Lapinette.. jag behöver lite tips fran en gammal dansare.. Har du nagra rad för ömma fötter?? Hur man plastrar om sig själv? ;)
Lourdes, jag har alltid min ring pa. Den enda gangen jag tar den av är när jag smörjer in mig med lotion eller använder handkräm. Annars blir det kladd pa diamanterna! :)
Roslagsbrud: Nej, inga prover eller röntgen. Läkarna här har bara gett mig antibiotika och lite andra piller. Så därför ska jag åka hem. Kram, G
Hej vänner... sitter inomhus trots strålande sol, har bestämt mig för att börja jobba igen och alltså blivit kallade till möten på ett par av de större reklambyråerna. Genast infinner sig krisen. har inga engelska arbetsprover värda namnet, skolkar skolan och gräver ner mig i photoshop-graven ett tag. eller också har jag bara en förtäckt kris eftersom jag måste lämna min man igår. Vi försökte med gemensamma ansträngningar stävja vår - gemensamma - separationsångest genom att dricka vin, äta god middag och prata sunt och sansat om min resa. Det gick inget vidare. Istället blev vi bara mer olyckliga.
Usch, jag är nog världens klängranka. Tänk om det händer honom något... buuuh.
Läser mitt inlägg igen och konstaterar att jag nog överdriver en smula. Egentligen borde man ju vara glad... för allt. Det är bra att skriva, det ger perspektiv.
Kram, G.
Gemma: Jag forstar vad Du menar, nar man ser saker i skrivet format eller lyssnar pa sig sjalv sa ser man oftast saker annorlunda. Jag kom hem pa oerhort daligt humor igar da jag upplever att dom personer jag skall jobba med ar saval opalitliga och undviker att ta beslut. Vi hade ett mote igar dar dom antagligen upplevde mig som varldens ganlligaste och suraste. Nar jag kom hem berattade jag om vad som skett for en vaninna i telefonen; nar jag horde mig sjalv konstaterade jag att jag nog tenderat att overdriva en smula! - Sa idag ar det jag som kanner mig lite generad over det "grumpy- intryck" jag antagligen gav igar dar jag sag mer problem an positiva saker!!
lourdes - jag tar aldrig av mig mina ringar eller örhängen (morgongåvan). Har i tankarna de historier jag hört om folk som lägger av sina ringar för att tvätta händerna, går ut från en allmän toalett och så är de borta för alltid. Jag bär dem jämnt!
Izunia - ömma fötter, oj jag är nog inte rätt person att fråga för när man dansar så är man barfota i sina skor och man svettas så det är en omöjlighet att få plåster att fastna. Mina fötter har knölar efter alla skavsår jag har haft och det är många gånger jag tävlat medan det runnit blod från såren. Fast å andra sidan så får jag sällan skavsår idag och det är nog för att jag "härdat" fötterna så mycket.
Gemma - ska mannen iväg på långresa? Själv tycker jag det är skönt att vara ensam i några dagar när mannen är borta och reser. Kan nu njuta när jag är i Stockholm för här har jag ju mina vänner, familj och SATS. Känner mig aldrig ensam. I Cannes var det annorlunda, där blev jag isolerad då han var ute och reste så O försökte alltid undvika att resa när jag var där.
Hej Lapinette! Nää, jag ska alltså till Sverige i tre veckor för att kolla upp varför jag aldrig blir frisk... utan mannen. Mlu, saknar inte de negativa sidorna med att ha arbetskamrater.