Hur gick Er förlovning till
Vill helt enkelt veta hur er förlovning gick till? Dela med er.
Vill helt enkelt veta hur er förlovning gick till? Dela med er.
Vi åkte i väg till Göteborg där vi hade hyrt sviten på ett hotell.
Förlovningen varade under de 3 dagar som vi var där. Tre underbara dagar med goda midddagar, bubbelbad och varandra.
Själva ringbytet gjorde vi i jacuzzin på rummet. Min m2b frågade frågan, jag sa ja och sedan kysstes vi, öppnade en flaska champagne och åt belgisk choklad i badet! Så mysigt. Efter badet gav vi varandra massage och låg och mös i våra morgonrockar i sängen till romantisk musik. På kvällen gick vi på restaurnag och åt gott. Resten av weekenden mös vi på rummet, gick lite på stan och kollade "sevärdheter" som man aldrig annnars tar sig tid till och åt goda middagar.
En romantisk minisemester.:)
novalii
Låter helt underbart.
Kommer dock vara på Kreta vilket inte är helt fel:) Vet dock inte hur och vad vi ska göra under "vår" dag.
prinsessan_ :
hahaha....det där e inte direkt ovanligt att dem e tröga-men i min situation var det faktist tvärtom!! =) blev helt paff!
Lycka till!!! Let me know om ngt händer!! *håller tummarna* :)
B1LLy,
Ha ha, visst är dom tröga ibland! I alla fall en del av dem!
Men jag kör hårt på min teori "så ett frö". Jag har sått ett frö hos min pojke nu och hoppas att han börjar att visa upp ngn fin liten blomma snart ;) (en ring då med andra ord, he he)
Jag ger honom lite tid. Men har han inte börjat röra frågan om ytterligare ett halvår så kanske jag får knuffa honom ytterligare ett steg i rätt riktning. Nu är ju jag en romantisk och traditionell tös och vill gärna att han friar.
Lova att fortsätta berätta hur det går för er!
åhh..jag håller verkligen tummarna! =)
ja, vi har fullt upp nu med bröllopet,å jag har inte hittat klänning än-har lite lätt panik!! :) fast jag har 4 månader kvar å leta... =)
Yes, igår kläckte min pojke ur sig att han tycker vi ska förlova oss. Jag hamnade i ngt slags chocktillstånd och blev knäpptyst, men log ända upp till öronen. Men snabb som han är så gick han vidare och började prata om något annat.
Men tjejer, detta med att "så ett frö", funkar superbra! :D
Hahhaha! va kul! men vad sa du? berätta! vad händer nu? =)
B1LLy,
Kära du, jag sa inte så mycket just då, blev ju så överrumplad :D
Han har ju alltid sagt att han inte tycker att vi behöver förlova oss. Men jag tror att mina små pikar under den senaste tiden har fått honom att börja förstå att det betyder mkt för mig. Dessutom har han fått smälta tanken, för första gången det kom på tal blev han nästan alldeles förstörd ;)
Så, när han kläckte ur sig detta igår så blev ju såklart jag alldeles överraskad! Men jag tror jag lyckades säga något i stil med; "jag är ju en ganska traditionell flicka och vill ju bli friad till". Så jag hoppas han uppfattar den vinken, annars får väl jag bita ihop och fria tids nog. Thi hi ;)
Jag skickade föresten länken(www.brollopstorget.se) till honom för ngn vecka sedan. Så att han ska kunna läsa om alla frierier här och kanske få sig en och annan idé! *hoppas*
Vill så gärna bli friad till, hoppas att min pojke tar modet till sig. Och framför allt, att han verkligen vill. Inte för min skull. Utan även för hans!
prinsessan_
va roligt! du måste hålla mig uppdaterad =)ge han hintar men stressa honom inte-du vet hur dem kan bli när dem blir stressade... =) good luck! =)