• Thezz

Hur gick Er förlovning till

Vill helt enkelt veta hur er förlovning gick till? Dela med er.

• Svar på tråden Hur gick Er förlovning till
  • B1LLy

Åhh jag måste oxå få berätta!!! Jag och min älskling var på semester i somras, en dag var vi uppe på ett berg. vi satt på en stor sten och tittade ut över staden...han satt bakom mig och helt plötsligt kom det fram en ring och han friade...!!! detta efter att vi bara hade varit tillsammans i exakt 6 månader! Nu har vi fullt upp med planeringar inför vårat bröllop i sommar! han verkligen förvånade mig, men det var ingen tvekan i svaret-jag skrek "JA"! =) kommer att minnas det resten av mitt liv...

• prinsessan_

B1LLy,

Grattis, lucky you!
    Jag har också varit tillsammans med min pojke i sex månader. Vilket härligt initiativ av honom :D

• Mrs.K

Vi låg i sängen en ledig fredag och sambon frågade vad vi skulle hitta på. Hade inget roligare svar än "Vi kan gå å titta på förlovningsringar.." (Han har varit hyffsat emot förlovning/giftemål så jag sa det på skämt utan någon förväntan) Å det jag fick tillbaka "Okej, då gör vi det!"

Så vi traskade iväg och hamnade på Guldfynd som då hade "köp två ringar av samma modell och få hennes på köpet" och efter en kvart hade han valt vilken modell han ville ha samt undrade "Vill du förlova dig med mig?" Å självklart ville jag det, jag vill ju tillbringa resten av livet med honom! :)

Så gick vår förlovning till, inne på Guldfynd gjorde vi slag i saken ;)Detta var i början av november och i maj gifter vi oss! :)

• Mrs.K

MochM: Tiderna förändras ;)

Men jag håller med dig, en förlovning går hand i hand med frieriet och har man gjort förlovningen så e det "klart" så att säga....

• Mauline

Sarillo;

När jag läste ditt inlägg så grinade jag :D Underbar karl du har verkar det som!

• B1LLy

prinsessan_ :
    är det bröllop på gång hos er oxå?? =)))

• MochM

Är nu uppdaterad...

Otroligt fina berättelser. Det är verkligen underbart att vara förlovad och planera bröllop. Själv blev jag friad till på Spanska trappan i Rom. Min blivande gick ner på knä med en underbart vacker ring i handen och frågade om jag ville gifta mig med honom. Den bästa frågan jag någonsin fått!

• Thezz

Åh, sådana berättelser. Man längar ju ihjäl till sin egen förlovning. Alla verkar ha haft det jättebra.

• prinsessan_

B1LLy,

Nej, tyvärr inte ännu. Min älskling är lite trög, men han har pratat en del om frieri på sistonde, så jag hoppas att det är på G. Tror att han behöver lite mer tid bara...

• Novemberbrud07

Förra sommaren, 28:e Juni för att vara exakt skedde det.

Vi var i NYC på semester och på utkiksplatsen "Top of the rock" (Rockefeller center) friade min M2B till mig. Jag hade ingen aning. Hjärtat hade planerat allt ihop själv, från annons till ring!

Jag blev överlycklig & nu i lördags bestömde vi oss att vi skulle gifta oss 10/11 2007.

Svar på tråden Hur gick Er förlovning till