• Thezz

Hur gick Er förlovning till

Vill helt enkelt veta hur er förlovning gick till? Dela med er.

• Svar på tråden Hur gick Er förlovning till
  • September mys

Sarillo wow, man blir ju tårögd juh!!!

• Ninni7

Sarillo: Jajemen! Har sagt JA varenda gång ;). Fortsätter väl med det tills han kommer ihåg det :D

• Fru Cinderella

Sarillo

Nu gråter ju jag!

• Sarillo

Ja, tänk vad kärleken är härlig när man funnit rätt... Man är verkligen lyckligast i världen då man får gå till sängs och sedan vakna bredvid den människa man älskar mest av allt på hela jorden.

• Sarillo

Ninni7

Så gulligt att han frågar flera gånger, han kanske behöver höra det ofta att du verkligen vill gifta dig. Karlar... dom är för góa!

• Taggtroden

Jag och min pojkvän skulle åka till Stockholm i en vecka, för att gå på stan, shoppa och så skulle han träffa en kille som han skulle göra en hemsida tillsammans med (de hade bara pratat på tele och msn innan).
    Kvällen innan vi åker (vi bodde hemma hos våra föräldrar båda två, var bara 18 och 19) smsar jag och frågar om han vill förlova sig med mig i Stockholm. Han svarar att han vill det!
    Så dagen efter vi anländer letar vi rätt på en guldsmed som gör ringar "på direkten" och hittar tillslut en i gamla stan. Vi väntar en timme och fyrtion min sen hämtar vi dem, går till mitt favoritcafé i gamla stan och nere i vcalven från 1400- talet förlovade vi oss! Underbart för en historiefanatiker som jag!

Det är nu 3,5 år sedan och vi har äntligen råd att gifta oss! Det gör vi i December i år

• Thezz

Taggtroden
    GRATTIS! Hoppas att allt går bra.

• Thezz

Någon mer som vill dela med sig??

• gnollare

KL 00,15 natten till Julafton fria min gubbe.
    Vi hade kört hem Svärmor å Svegeska Till sitt.när vi kom hem Så tog han fram ringarna å frågade...*med pissjumen Cola*
    Men det är Romatisk tycker jag...jag kommer ihåg det Det är 6½ sedan..Julen 00...

• Mrs DD

Vi har just förlovat oss! Min blivande friade på stranden en stjärnklar kväll på Mauritius med champange! Det var helt underbart!

Svar på tråden Hur gick Er förlovning till