25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Malin johansson
Jag har skor, har köpt ett par från cellini, de är i skimrande siden från www.have2have.se. Superfina, sköna och bra pris!!
Ja vi ska ha vigselprogram.
Rosenhaga
Vi ska ha vårt fest på en bygdegård som ligger vid vattnet. Det är en jätte mysig och välskött lokal med högt i taket
ja skor funderar jag oxå på en del...
När kommer de vita skorna in??
Jag måste nämligen vara supersnabb....
Jag har så himla stora fötter , å de e inte ens säkert att de får in så peciellt många å välja på för min del....
Provade i bröllopsbutiken i större storlek, men de satt inge bra....
Nu har jag fått svar från kvinnan vi vill ska göra tårtan. Vi ska höras nästa vecka och boka en tid så jag kan visa bilder, prata fyllningar osv
Hon är verkligen jätteduktig, har öppnat eget hemma. Kostar inte skjortan heller 25kr/bit ev. 30:-/bit om den blir väldigt avancerad..
Nu måste jag tänka på fyllningar, det blir i allafall mousse. Funderar på att ha två mousser, hallon och vitchocklad och sen utanpå ska tårtan vara offwhite i sugerpaste el om det nu blir marsipan...
Men passionmousse är ju med gott
Har ni bestämt tårta?
Annisen - Vilket bra pris! Blev lite inspirerad också med eran vit choklad/hallonmoussefyllning...måste nog be att få smaka det hos konditorn.
I lördags hade vi möhippa för en kompis, jätteskoj! Dock kom de andra på massa konstiga aktiviteter under dagen som de bestämde sig för att spara till min möhippa. Hmm.. :D
Noomi
Ja det är billigt per bit för tårtan.
Detär väl denna vecka du ska till konditorn?
Jag ringde Sussie som ska baka vår tårta idag, ska ringa hennei kväll igen för hon var visst inte anträffbar när jag ringde.
Kul med möhippa man undrar ju redan vad de ska hitta på egentligen..ojoj..
Hej
Jag ska också gifta mig den 25/8, får jag vara med på ett hörn.
Var någonstans ska ni gifta er.
Annisen - Nej, den 9:e ska vi dit.
kina79 - Välkommen! Vi ska gifta oss i Halmstad.
kina79
Klart du får vara med
Vi gifter oss utanför Ljungby, Bolmsö.
Nu har AD-klänningarna anlänt
Så nu har jag bokat tid till nästa fredag, är såå glad!
Ni som har köpt klänning hade ni med er skor när ni provade? Jag tänkte ta med mina brudskor, samt får man ju ha på sig någorlunda genomtänkta underkläder
I dag har vi varit på Hellkes i Helsingborg och beställt ringar, det blir nya förlovningsringar och vigselring då såklart.. Är så glad och nöjd!!
Hoppas ni andra har hittat era drömringar