25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Noomi -
Mjae, de sa att jag ev kunde ta av en bit, men eftersom vi ska gifta oss utomhus så vill jag inte ha nåt släp alls.
Ringen är en likadan som min förlovningsring, rött guld och slät, fast med 15 diamanter längs ena kanten (de är hälften så breda som ringen, så de går in till mitten). Begripligt?
Noomi -
Meddela gärna vilken sorts tårta ni fastnar för imorgon... Vilka ska ni välja emellan?
;o) - Vad trist. Vi ska också gifta oss utomhus så jag kan inte heller ha släp.
Ja, jag kan nog se ringen framför mig. Låter jättefint, älskar diamanter på kanten!
Jepp, ska absolut återkomma med vad vi fastnade för. Vi kommer prova lite olika chokladmousser och sen nåt som bryter av lite. Vi får se vad det kan bli. :)
;o)
Åhh vad roligt att du provat den klänningen Ja den är helt ljuvlig!! Jag ska ta bort lite på släpet, men inte allt. De ska även sätta en hyska i ryggen som jag kan hänga upp släpet i efter vigseln, så att man kan dansa och röra sig obehindrat på kvällen.
Kul att du beställt ring i dag, våra kommer nästa vecka
Jag va och beställde tårta i går, det blir en amerikansk tårta med hallon och vitchocklad mousse och mycket vaniljsmak i själva sockerkakan.
jisses vad roligt det är att planera bröllop
Annisen - Låter helt underbart gott! Hur ska den se ut då?
Noomi
Jag är värdelös på att förklara, men gör ett försök.
Den blir 3 våningar hög, runda bottnar centrerade över varandra, den understa och översta i vit sugerpaste och den i mitten i sugerpaste som är rosamålad (gammelrosa skimrande färg). Längst ner på varje botten kommer det vara ett vinrött sidenband och ett grönt smalt blad som går hela vägen runt och fästs med en vit sötvattens pärla. Understa bottnen kommer ha en vas (som ej syns) nedstucken i sidan och på översta botten kommer det vara blommor i mitten också i en vas som inte syns. Blommorna kommer vara samma som i buketten.
Sorry om det är flummigt förklarat
Blommorna kommer gå i vinrött, cerise, rosa och grönt kanske ska tilläggas
Ja, jag fattar allt utom vasen, den har jag inte koll på..hmm.
Har du smakat moussen tillsammans med sugarpaste? Är lite orolig för att det ska bli för sött.
A n n i s e n 25/8 - 2007 -
O herrejösses, det låter som värsta konstverket. Vad går en sån skapelse på per bit?
Eller jo.... vaserna kommer alltså inte synas eftersom blommorna hänger ner på sidan. Eller?